شیائومی و هواوی، گوشی هوشمند با لبه‌های خمیده عرضه می‌کنند

موبنا- سامسونگ تا به امروز چندین گوشی با لبه‌ی خمیده از جمله Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus و اخیرا نیز Galaxy S7 Edge را روانه‌ی بازار کرده است. امروز گزارش شده که سامسونگ قصد دارد صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی خود را به تولیدکنندگان دیگر از جمله چند تولیدکننده‌ی چینی به فروش برساند که یکی از آن‌ها، …

موبنا- سامسونگ تا به امروز چندین گوشی با لبه‌ی خمیده از جمله Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus و اخیرا نیز Galaxy S7 Edge را روانه‌ی بازار کرده است.

امروز گزارش شده که سامسونگ قصد دارد صفحه‌نمایش‌های خمیده‌ی خود را به تولیدکنندگان دیگر از جمله چند تولیدکننده‌ی چینی به فروش برساند که یکی از آن‌ها، شیائومی است. پس از این خبر شایعه شد که شیائومی قصد دارد در فبلت بعدی خود یعنی Mi Note 2 از صفحه نمایش مشابه با گوشی‌های اج سامسونگ بهره ببرد. از آنجایی که هنوز چند ماه تا اتمام چرخه‌ی تولید Mi Note فاصله داریم، شیائومی به اندازه‌ی کافی فرصت دارد تا فبلت بعدی خود را به نمایشگر خمیده مجهز کند.

اما ظاهرا علاوه بر شیائومی، کمپانی‌های دیگری از جمله هواوی نیز به نمایشگر منحنی شکل سامسونگ علاقمند شده‌اند و آن‌ها نیز مشتری این نوع نمایشگرها هستند. شاید نسل بعدی گوشی Mate S به نمایشگر خمیده مجهز شود.

هواوی قصد دارد تا در فروردین ماه از گوشی هوشمند جدید خود با نام Huawei P9 رونمایی کند و براساس اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده است، بعید است که شاهد استفاده از نمایشگر خمیده در آن باشیم.

 منبع:زومیت|نویسنده:مسعود یوسف نژاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا