اطلاعات کاملی از اوپو R9 و R9 پلاس فاش شد

موبنا- بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، انتظار می‌رود که در طول هفته آینده شاهد محصولات جدیدی از سوی کمپانی اوپو باشیم که به‌احتمال زیاد R9 و R9 پلاس نامیده خواهند شد. چندی پیش این دو محصول تست‌های TENAA را پشت سر گذاشتند و از این طریق توانستیم به‌اطلاعات خوبی در خصوص آن‌ها پی ببریم. حال …

موبنا- بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، انتظار می‌رود که در طول هفته آینده شاهد محصولات جدیدی از سوی کمپانی اوپو باشیم که به‌احتمال زیاد R9 و R9 پلاس نامیده خواهند شد. چندی پیش این دو محصول تست‌های TENAA را پشت سر گذاشتند و از این طریق توانستیم به‌اطلاعات خوبی در خصوص آن‌ها پی ببریم. حال Steve Hemmerstoffer از حساب کاربری @OnLeaks اطلاعات جدیدی را در خصوص این دو محصول منتشر کرده است. همراه زومیت باشید تا با این اطلاعات بیشتر آشنا شویم.

اوپو آر 7

البته اطلاعاتی که OnLeaks@ از این دو محصول منتشر کرده است، تناقض بسیار کمی با اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA دارد و تنها تناقض به‌میزان حافظه داخلی دستگاه مربوط می‌شود. بر اساس اخبار جدید، نسخه پلاس از این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد بود.

انتظار می‌رود که اوپو آر ۹ نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی و پنل امولد داشته باشد که در کنار آن، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای انجام وظیفه می‌کند. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۶ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

اطلاعات کاملی از اوپو R9 و R9 پلاس فاش شد

در سوی دیگر، اوپو آر ۹ پلاس نمایشگری ۶ اینچی با وضوح فول اچ‌دی خواهد داشت که پردازش‌های آن توسط اسنپدراگون ۶۵۲ انجام خواهد شد و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم آن را همراهی خواهد کرد. حافظه داخلی این محصول ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است و هر دو دوربین جلویی و پشتی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود. انرژی این دستگاه را نیز باتری ۴۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

اوپو چندی پیش تیزری تبلیغاتی برای این دو محصول منتشر کرد که در آن‌ها به قابلیت شارژ سریع VOOC و سنسور اثر انگشت اشاره شده بود. انتظار می‌رود که اوپو هر دو محصول را در ۱۷ مارس (۲۹ اسفند) معرفی کند و احتمالا قیمت آن‌ها نیز حدود ۳۸۵ و ۴۶۰ دلار خواهد بود.

 منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا