همسرم، وفادار بمان!

موبنا – محبت کردن و توجه به همسر سرمایه گذاری طولانی مدت و عمیقی است که ریشه های زندگی را قوی تر کرده و به شما اطمینان می دهد که می توانید، با تمام توانمندی تان با مشکلات زندگی کنار بیایید. قدیمی ها می گفتند؛ دختر باید با لباس سفید به خونه بخت برود با …

موبنا – محبت کردن و توجه به همسر سرمایه گذاری طولانی مدت و عمیقی است که ریشه های زندگی را قوی تر کرده و به شما اطمینان می دهد که می توانید، با تمام توانمندی تان با مشکلات زندگی کنار بیایید.
قدیمی ها می گفتند؛ دختر باید با لباس سفید به خونه بخت برود با کفن سفید بیرون بره. اما به راستی چطور می شود به این ضرب المثل جامه عمل پوشاند. چطور می توان در زندگی وفادار ماند و عشق،محبت را در زندگی زناشویی مانند همان روزهای اول مراقبت کرد.

وفاداری ستون زندگی مشترک
وفاداری ، تعهد و مسئولیت داشتن درمقابل یکدیگر است و عهد بستن به اینکه در تمام موقعیتهای زندگی چه در شادی و ناراحتی در کنار هم باشید. وفاداری یعنی از هر نوع نگاه، گفتار و ارتباطی که موجب رنجش و آزار همسر می شود، دوری کنید و در حضور و عدم حضور همسر وفادار باشید. وفاداری مرحله بالاتری از اعتماد است و باید اعتماد وجود داشته باشد تا وفاداری به درستی شکل بگیرید.

نقشی که در زندگی بازی می کند
وفاداری زن و شوهر در سلامت روان و رضایت مندی آنها تاثیر مثبت دارد و توان روانی و جسمانی آنها را افزایش می دهد و با آرامش روانی که در زندگی بدست می آورند، می توانند در کنار یکدیگر به کشف استعدادها و توانمندیهای خود بپردازند
کیفیت وفاداری به احساس و رضایت شما کمک می کند تا زندگی معنای بهتری پیدا کرده و زندگی را شیرین تر می کند. در چنین شرایطی دوست دارید بهترین چیزها را برای همدیگر بخرید و بهترین چیزها را برای یکدیگر آرزو کنید. وفاداری از ارتباط خوب زن و شوهر بوجود می آید و ارتباط خوب نیز از توجه به نیازمندیهای یکدیگر سرچشمه می گیرد. در واقع آنچه در گفتار، رفتار و عملکرد خود نشان می دهید، پیام شما را به همسرتان انتقال می دهد و به او ثابت می کند در همه حال در کنار او ،حضور روحی و فیزیکی دارید و پشتیبان هم هستید.

صداقت آینه تمام نمای زندگی
صداقت، وفاداری زن و شوهر را پررنگ تر می کند. وقتی که صداقت در خانواده وجود دارد، زن و شوهر برای حمایت یکدیگر بیشتر تلاش می کنند و دوست ندارند که به هر بهانه ای صداقتشان را خدشه دار کنند. آنها ترجیح می دهند رضایت بخش ترین نیازهای روانی شان در خانه برآورده شود. صداقت، امیدواری و عشق را افزایش می دهد و زن و شوهر از اینکه در کنار هم هستند لذت می برند.

روزمره گی ممنوع
یکی از خاصیت های وفاداری این است که زن و شوهر برای اینکه همدیگر را خوشحال و راضی کنند، برنامه های مختلفی را در کنار یکدیگر تجربه می کنند. آنها با تمام گرفتاری هایشان تلاش می کنند، از روزمرگی و یکنواختی زندگی دور می شوند. در حالیکه یک گله مندی بعضی از زن و شوهرهای ناسازگار روزمره گری آنها است. برنامه ریزی و فعالیتهای مناسب برای خانواده هم وفاداری زن و شوهر را افزایش می دهد و هم یکنواختی را از زندگی دور می کند. اما چگونه وفاداری را در زندگی افزایش دهیم؟
– داشتن اهداف مشترک، همکاری ، صمیمیت و انگیزه را بهبود می بخشد و شادابی را به همراه دارد.
– توجه به روحیات همسر و خوشحال کردن و اولویت دادن به نیازهای یکدیگر.
– همکاری کردن در امور خانه و خانواده.
-برنامه ریزی دسته جمعی و تفریحی.
– مرزها و قوانین مشخص.

شناخت بیشتر همسر
زمانی که شما به روحیات همسرتان توجه بیشتری دارید، حس امیدواری و محبت او به شما بیشتر می شود و وفاداری او را افزایش می دهید. یکی از عواملی که افراد را به سمت خیانت سوق می دهد، بی توجهی به نیازها توسط همسر در زندگی مشترک است. زمانی که شما به نیازهای همسرتان دقت بیشتری دارید و سطح خواسته و نیازهای خود را با تواناییهای او مطابقت می دهید، دُز وفاداری او را افزایش می دهید. اگر به این مسئله فکر کنید که چگونه می توانید همسر بهتری باشید بسیاری از خواسته های شما هم برآورد می شود، پس لازم است برای شاد کردن همسرتان گوش به زنگ احساساتش باشید.

اهمیت وفاداری در زندگی
وفاداری زن و شوهر در سلامت روان و رضایت مندی آنها تاثیر مثبت دارد و توان روانی و جسمانی آنها را افزایش می دهد و با آرامش روانی که در زندگی بدست می آورند، می توانند در کنار یکدیگر به کشف استعدادها و توانمندیهای خود بپردازند و به حمایت یکدیگر دلگرم باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا