نمایشگری ۶۰ اینچی در جیب با کوچکترین پروژکتور دی‌ال‌پی جهان (+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – هر اندازه که نمایشگر گوشی هوشمند یا تبلت شما بزرگ باشد اما هیچ چیزی نمی تواند یک نمایشگر بزرگ چند ده اینچی را شکست دهد. با این وجود، هرکجا که می روید یک تلویزیون بزرگ در انتظار شما نیست. در این شرایط است که پروژکتورهای قابل حمل به ابزارهایی مفید …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – هر اندازه که نمایشگر گوشی هوشمند یا تبلت شما بزرگ باشد اما هیچ چیزی نمی تواند یک نمایشگر بزرگ چند ده اینچی را شکست دهد. با این وجود، هرکجا که می روید یک تلویزیون بزرگ در انتظار شما نیست. در این شرایط است که پروژکتورهای قابل حمل به ابزارهایی مفید تبدیل می شوند. پروژکتور مگناسونیک ال‌ئی‌دی پاکت پیکو دی‌ال‌پی یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است.

2 3
این محصول که عنوان کوچکترین پروژکتور دی‌ال‌پی قابل حمل و جیبی جهان را یدک می کشد از اندازه ای تقریبا مشابه با یک آی‌فون ۶S پلاس و ابعادی برابر با ۱۳×۷۶×۹۹ میلیمتر سود می برد و ۱۲۷ گرم وزن دارد. اگرچه با دستگاهی جمع و جور مواجه هستیم اما پروژکتور ال‌ئی‌دی پاکت پیکو دی‌ال‌پی قادر است تصویری در اندازه ۶۰ اینچ را از طریق منبع نور ال‌ئی‌دی ۲۵ لومن ایجاد کند.

البته نباید انتظار کیفیت تصویر فوق العاده ای را داشته باشید زیرا وضوح تصویر این پروژکتور برابر با ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل با نسبت کنتراست ۱۱۰۰:۱ است. این پروژکتور به باتری ۲,۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که تا دو ساعت استفاده مداوم با یک بار شارژ کامل را امکان‌پذیر می کند. شارژ باتری نیز از طریق یک درگاه میکرو یواس‌بی صورت می گیرد.

0_aa560_b0d4fd66_XXL
همچنین دو درگاه دیگر برای این پروژکتور در نظر گرفته شده که شامل یک HDMI/MHL برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند یا لپ تاپ و یک خروجی صدا برای هدفون یا بلندگوهای اکسترنال می شوند. این پروژکتور دارای بلندگوهای داخلی یک وات است اما احتمالا از قدرت کافی برای ارائه صدایی با کیفیت برخوردار نیستند. پروژکتور مگناسونیک ال‌ئی‌دی پاکت پیکو دی‌ال‌پی برچسب قیمت ۱۷۰ دلاری را یدک می کشد.

13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا