آی کلیپس دیو؛ مدیر درجه یک فایل های شما(+عکس)

موبنا، مازیار دانیالی- برای کاربران سیستم عامل آی او اس میزان فضای ذخیره اطلاعات یا به عبارت دیگر حافظه داخلی محصولات اپل شامل آیفون، آیپاد و آیپد همواره یک چالش بزرگ بوده است. قطعا خرید یکی از این ها با میزان حافظه بیشتر برابر با افزایش هزینه کاربران خواهد بود حال آنکه بازهم فضای کافی …

موبنا، مازیار دانیالی- برای کاربران سیستم عامل آی او اس میزان فضای ذخیره اطلاعات یا به عبارت دیگر حافظه داخلی محصولات اپل شامل آیفون، آیپاد و آیپد همواره یک چالش بزرگ بوده است. قطعا خرید یکی از این ها با میزان حافظه بیشتر برابر با افزایش هزینه کاربران خواهد بود حال آنکه بازهم فضای کافی برای ذخیره تصاویر، فایل های صوتی و همچنین تصویری با کیفیت در دسترس نیست.

اما برای حل این مشکل یک گجت بسیار کاربردی طراحی و روانه بازار شده که عملا مساله کمبود فضا و مدیریت فایل ها را مرتفع کرده است. “آی کلیپس دیو” محصولی از آدام المنتس است که به عنوان یکی از پیشرفته ترین فلش درایوهای لایتنینگ شناخته می شود. این فلش درایو به خوبی با سیستم عامل آی اوس، مک و رایانه های شخصی هماهنگ شده است. آی کلیپس دیو به عنوان یک فلش درایو لایتنینگ+ یو اس بی دارای ابعادی برابر با ۸۸ x 20 x 10میلیمتر است. طراحی بسیار کم حجم و استفاده از سیلیکون و آلومنیوم با کیفیت موجب شده تا حس استفاده از یک محصول لوکس و با کیفیت را داشته باشیم.

12

آی کلیپس دیو در حجم های ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار شده است. آنرا براحتی به آیفون، آیپاد و یا آیپد خود متصل کرده و از فضای کافی برای ذخیره اطلاعات لذت ببرید. به همراه این گجت نرم افزاری نیز ارائه شده که بوسیله آن مدیریت فایل ها یکی از راحت ترین کارهایی است که با محصولات اپل خود بدان خواهید پرداخت. این نرم افزار به خوبی از تاچ آی دی و فورس تاچ پشتیبانی می کند.

3
آی کلیپس دیو مجهز به پورت یو اس بی ۳.۱ شده است. هم اکنون برای مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۷۹ دلار، مدل ۶۴ گیگابایتی ۹۹ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۱۷۹ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۳۵۹ دلار در نظر گرفته شده است.

5

6

8

9

10

11

12

15

4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا