مرگ شصت و سومین کودک در یک پرورشگاه

موبنا – یک دختر بچه ۲۲ ماهه و یک دختر ۲ ساله به نام ” آوالنا کونوی کوک سون ” پس از بیهوش شدن به بیمارستان انتقال یافتند که ” آوالنای ” کوچک جان خود را از دست داد و قربانی دیگر هنوز در شرایط بدی به سر می برد. براساس گزارش پلیس این قربانیان …

موبنا – یک دختر بچه ۲۲ ماهه و یک دختر ۲ ساله به نام ” آوالنا کونوی کوک سون ” پس از بیهوش شدن به بیمارستان انتقال یافتند که ” آوالنای ” کوچک جان خود را از دست داد و قربانی دیگر هنوز در شرایط بدی به سر می برد.

براساس گزارش پلیس این قربانیان که برای نگهداری به پرورشگاه شخصی واقع در آپارتمانی در ” آبورن -ماسا چوست آمریکا ” سپرده شده بودند به همراه ۴ کودک دیگر در ساختمانی ۳ خوابه نگهداری می شدند.

پلیس در ادامه افزود: این شصت وسومین مورد از گزارش شکایت از این پرورشگاه و پرستار آن می باشد که شکایت ها شامل تجاوز ، ضرب و شتم ،شکستگی دست و پای کودکان ، اذیت و آزار و تهدید آنها می باشد.

پلیس همچنین گفت : با وجود سابقه ی بد این پرورشگاه چرا هنوز کودکان خود را به این مکان آورده و به آنها تقدیم می کنند. پدر این قربانی آقای ” رونی گرین ” در پی شکایت خود خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به این مراکز شد و سازمان DCF را مسئول مرگ کودک خود دانست.

در گزارش همسایه ها به پلیس گفته شد که در ساعت ۱۲/۳۰ نیمه شب صدای فریاد پرستار از خانه شنیدند و بعد از آن شاهد آمدن اورژانس بودند. مرگ ” آوالنا ” در حال بررسی و جسد او در کالبدشکافی به سر می برد تا چگونگی مرگ او مشخص شود.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا