قطع دو دست نوجوان کرمانشاهی بر اثر انفجار مواد محترقه

موبنا – مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از قطع دو دست پسر نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه خبر داد. دکتر صائب مدرسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته یک مورد مصدومیت با مواد محترقه به نیروهای اورژانس کرمانشاه گزارش شد. وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه …

موبنا – مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از قطع دو دست پسر نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.

دکتر صائب مدرسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته یک مورد مصدومیت با مواد محترقه به نیروهای اورژانس کرمانشاه گزارش شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه پسر ۱۲ ساله‌ای بر اثر انفجار مواد محترقه هر دو دست خود را از دست داد.

مدرسی با اشاره به وخیم بودن حال این پسر نوجوان، گفت: با تو جه به آسیب‌هایی که این نوجوان دیده هم اکنون در بیمارستان طالقانی بستری است.

وی در ادامه به والدین هشدار داد، تا در ایام نزدیک به چهارشنبه سوری مراقب فرزندان خود باشند و برای آنها وسایل ایمن و کم خطر آتش بازی تهیه کرده و فرزندانشان را هم در این مراسم همراهی کنند.

مدرسی همچنین هشدار داد: والدین در شب چهارشنبه سوری محیطی مفرح را برای فرزندان خود در منزل فراهم کنند تا کودکان آنها در بیرون از خانه دچار آسیب نشوند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه هشدار داد، زنان باردار و افراد کهنسال و نیز افراد دارای بیماریهای قلبی و عروقی، در شب چهارشنبه سوری حتی المقدور در خانه بمانند.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا