عرضه گسترده گوشی‌های بلک بری در ایران

موبنا، لیلا محمدنظامی -‌یکی از فروشندگان موبایل در این باره گفت:‌ چندی پیش تعدادی از گوشی‌های این برند کانادایی به صورت محدود وارد بازار شد اما بعد از مدت زمان کوتاهی واردات آن متوقف شد. فعالان و دست اندرکاران بازار، به تازگی نیز برخی از فعالان قانونی درصدد اقدامات لازم برای واردات گسترده گوشی‌های بلک …

موبنا، لیلا محمدنظامی -‌یکی از فروشندگان موبایل در این باره گفت:‌ چندی پیش تعدادی از گوشی‌های این برند کانادایی به صورت محدود وارد بازار شد اما بعد از مدت زمان کوتاهی واردات آن متوقف شد.
بلک بری 6
فعالان و دست اندرکاران بازار، به تازگی نیز برخی از فعالان قانونی درصدد اقدامات لازم برای واردات گسترده گوشی‌های بلک بری کرده‌اند.
بلکبری
در حالی واردات این کالای ارتباطی از سر گرفته شده که با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود این گوشی‌ها با اقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شود.
Z30 بلک بری با قیمت ۷۶۵ هزار تومان، z3 با قیمت ۴۴۰ هزار تمومان، Z10 با قیمت ۵۷۵ هزار تومان، Q20—CLASIC با قیمت یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، Q10 با قیمت ۵۷۰ هزار تومان، Porsche Design P9983 چرمی با قیمت دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، Porsche Design 9982 با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان،passport با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و LEAP با قیمت ۷۷۰ هزار تومان در ویترین مغازه های موبایلی جای گرفته است.
بلک بری1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا