نمایش گوشی‌های گران‌قیمت از ویترین مغازه ها برچیده شد

موبنا، لیلا محمدنظامی -به گفته فروشندگان موبایل های لوکس، طی یک سال اخیر به خصوص سال جاری میزان تقاضا برای انواع گوشی های لوکس به طور چشگیری کاهش یافت به طوری که به مرور زمان این گوشی ها در ویترین مغازه ها کمیاب شدند. “علی رشیدنیا” یکی از فروشندگان گوشی های لوکس در بازار موبایل …

موبنا، لیلا محمدنظامی -به گفته فروشندگان موبایل های لوکس، طی یک سال اخیر به خصوص سال جاری میزان تقاضا برای انواع گوشی های لوکس به طور چشگیری کاهش یافت به طوری که به مرور زمان این گوشی ها در ویترین مغازه ها کمیاب شدند.
“علی رشیدنیا” یکی از فروشندگان گوشی های لوکس در بازار موبایل با بیان مطلب فوق افزود: برخی بی‌ثباتی‌ها و احتمال تغییراتی در شرایط اقتصادی کشور از جمله دلایل اصلی است که بازار گوشی‌های میلیونی را بی‌رونق كرده است.
لوکس1
وی افزود: گوشی‌های گران‌قیمت که بهای آنها از یک میلیون تومان شروع و به ۱۵ میلیون تومان هم می‌رسد نسبت به سال گذشته مشتریان خود را به طور چشمگیری از دست داده است.
لوکس3
یکی دیگر از فروشندگان گوشی‌های گران‌قیمت در این باره گفت: گوشی‌های تلفن همراه که با برندهای معتبر و چند میلیونی در بازار عرضه می‌شوند، مدتی است که تقاضای خود را به طور چشمگیری در بازار از دست داده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان خریداران این نوع گوشی‌ها به طور چشمگیری کاهش یافته است که به دلیل استمرار این شرایط فروشندگان مجبور به تعدیل قیمت چشمگیر این نوع گوشی‌ها شدند که باز هم این تعدیل قیمت کمکی به بهبود این بازار نکرد.
لوکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا