پیشنهاد ما برای خرید گوشی در روزهای پایانی سال (+عکس)

موبنا – با این حال بازار هم نسبت به چند وقت گذشته کمی شلوغ تر شده و پررونق تر است. پس اگر قصد خرید گوشی جدید برای نوروز را دارید، این مطلب از فناوران را بخوانید. گران قیمت ها اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خرید گوشی پرچمدار تا نزدیک نوروز صبر …

موبنا – با این حال بازار هم نسبت به چند وقت گذشته کمی شلوغ تر شده و پررونق تر است. پس اگر قصد خرید گوشی جدید برای نوروز را دارید، این مطلب از فناوران را بخوانید.

گران قیمت ها
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خرید گوشی پرچمدار تا نزدیک نوروز صبر کرده اید و به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار هستید، گلکسی های جدید سامسونگ گزینه های مناسبی هستند. این گوشی ها کمتر از یک ماه است که از سوی سامسونگ معرفی شده و اگرچه هنوز به شکل رسمی وارد بازار ایران نشده، اما می توانید آنها را با قیمتی کمی بالاتر از قیمت اصلی آنها خریداری کنید.

samsung-galaxy-s71-1-1-1
گلکسی S7 این روزها با قیمت حدود دو میلیون و ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان در بازار موجود است و گلکسی S7 Edge قیمتی حدود سه میلیون و ۹۰۰ تا چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

Samsung Galaxy S7 Edge review (17)-1200-80
البته بعد از عید نوروز که سامسونگ به شکل رسمی گوشی هایش را وارد بازار کشور کند این گوشی ها با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

iphone 6s 1
اما اگر محصولات اپل را می پسندید، هم اکنون آیفون ۶s و ۶s Plus در نسخه های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت های مختلفی در بازار موجودند. یکی از مهم ترین عواملی که در گوشی های اپل تعیین کننده قیمت است، رنگ گوشی هاست. بنابراین هر نسخه از این گوشی ها را که انتخاب کنید، بنا به رنگی که مد نظر شماست قیمت هم تغییر می کند.

iPhone-6s-Plus-iPhone-6-Plus-iPhone-5s-iPhone-5-iPhone-4s-apple-0
گوشی های سری ۶s Plus با حجم ۱۲۸ گیگابایت حدود سه میلیون و ۱۵۰ تا ۲۳۰ هزار تومان قیمت دارند که نسخه رزگلد آن بالاترین قیمت را در این لیست از آن خود کرده است. نسخه های ۶۴ گیگابایتی این گوشی از دو میلیون و ۹۸۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۶۰ هزار تومان متغیر است که نسخه گلد این گوشی قیمت بالاتری نسبت به بقیه رنگ ها دارد و قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی این گوشی هم از دو میلیون و ۵۱۰ تا دو میلیون و ۵۶۰ متفاوت است که نسخه رزگلد قیمت بیشتری نسبت به بقیه نسخه ها دارد.
اما در میان نسخه های مختلف آیفون ۶s به ترتیب حدود قیمتی دو میلیون و ۷۰۰ تا ۸۸۰ هزار تومان برای نسخه ۶۶ گیگابایتی، دو میلیون و ۳۲۰ برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و سه میلیون و ۱۴۰ تا ۲۴۰ هزار تومان برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در بازار فعلا موجود هستند.

huawei-mate-8-1
در میان گوشی های هوواوی Mate 8 به عنوان تازه ترین پرچمدار این برند شناخته می شود که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. اما بین گوشی های سونی هم Z5 پریمیوم حدود دو میلیون تومان قیمت دارد و جزو پرچمداران این برند است.

XStyle-HandsOn-06-1200-80
بین گوشی های موتورولا هم Moto X 2015 STYLE قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دارد.

میان رده ها
اما اگر به دنبال گوشی هایی با قیمت مناسب تر هستید، قطعا در برند اپل نمی توانید گوشی مناسبی پیدا کنید.

huawei-p8-lite-front, in hand
در این خصوص نیز هوواوی و سامسونگ بیشترین تعداد گوشی های میان رده را دارند. از میان گوشی های هوواوی می توان به P8 اشاره کرد. این گوشی قیمتی حدود ۹۷۰ هزار تومان دارد. Mate 7 هم در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی موجود است که به ترتیب قیمتی حدود یک میلیون و ۶۰ هزار تومان و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارند. گوشی آنر ۷ هوواوی هم که با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موجود است جزو گوشی هایی است که در این رنج قیمت ویژگی های خوبی دارد.

huawei-ascend-mate-7-12
در میان گوشی های سونی هم Z3 و Z3+ به ترتیب یک میلیون و ۹۰ هزار تومان و یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت دارند.

XperiaZ3Plus (22)-1200-80
بین گوشی های سامسونگ سری A هم طراحی بسیار خوبی دارند و هم از ویژگی های خوبی نسبت به قیمتی که دارند برخوردارند.

ارزان قیمت ها
اما بسیاری از افراد به دنبال گوشی های هستند که بتوانند از آن برای دسترسی به شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دسترسی داشته باشند و در عین حال هزینه کمی هم برای این گوشی بپردازند.

Y635-HandsOn-05-1200-80
هوواوی تعداد زیادی گوشی ارزان قیمت دارد. همه گوشی های سری Y با قیمت بسیار کمی در حدود ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان در بازار موجودند.

AscendP6-Press-02-1200-80
اما P6 یکی از بهترین گوشی هایی است با قیمتی حدود ۶۰۰ هزار تومان طراحی زیبایی دارد و از امکانات خوبی برخوردار است.سری گوشی های آنر از جمله آنر ۵X با قیمتی حدود۷۲۰ هزار تومان و آنر ۴C با قیمت ۴۴۰ هزار تومان در رده گوشی های ارزان قیمت هستند.

Sony Xperia M4 Aqua review (2)-1200-80
M4 و M2 سونی هم به ترتیب قیمتی حدود۶۵۰ و ۵۸۰ هزار تومان دارند.
از میان گوشی های سامسونگ هم می توان به j7، J5، J3 اشاره کرد که به ترتیب ۶۹۰، ۵۳۰ و ۵۹۰ هزار تومان قیمت دارند.

Handsonimage_1-1200-80
گوشی A3 هم از قیمت مناسبی برخوردار است. این گوشی ۵۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

 منبع متن: فناوران
منبع تصاویر: موبنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا