آزمایشگاه سیار خیابانی گوگل برای جمع آوری ایده‌های مردم

موبنا – به گزارش آسوشیتدپرس، خودروی ون گوگل از ماه مارس تا آوریل در تعدادی از شهرهای آمریکا توقف می کند و محققان مستقر در آن از مردم دعوت می کنند تا تعدادی از محصولات و خدمات مختلف گوگل را آزمایش کرده و در مورد آنها نظر بدهند. هدف از این کار بررسی و مشاهده …

موبنا – به گزارش آسوشیتدپرس، خودروی ون گوگل از ماه مارس تا آوریل در تعدادی از شهرهای آمریکا توقف می کند و محققان مستقر در آن از مردم دعوت می کنند تا تعدادی از محصولات و خدمات مختلف گوگل را آزمایش کرده و در مورد آنها نظر بدهند.

هدف از این کار بررسی و مشاهده نحوه استفاده از خدمات و برنامه های همراه گوگل بر روی گوشی های هوشمند کاربران است. با این کار مهندسان گوگل درک بهتری از نحوه استفاده مردم عادی از خدمات و محصولاتشان به دست می آورند. لورا گرانکا محقق ارشد گوگل در حوزه ارائه خدمات نقشه و جستجو در این مورد گفته است: ما در تلاش برای سفر به نقاطی بیشتر و مشاهده تعداد بیشتری از مردم هستیم تا بتوانیم اطلاعات بیشتری جمع آوری کنیم.

ون گوگل در دهها شهر آمریکا و در نزدیکی دانشگاه ها، پارک ها، کتابخانه ها و … توقف کرده و در هر مرحله حدود ۵۰۰ نفر فرصت آزمایش خدمات گوگل را پیدا خواهند کرد. در هر توقف که حدود یک ساعت و نیم به طول می انجامد کارت هدیه ای به مشارکت کنندگان در آزمایش های گوگل اعطا خواهد شد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا