آغاز توزیع اسکناس نو از امروز در بانک‌ ها

اسامی شعب منتخب بانک‌ها جهت توزیع اسکناس نو در استان تهران، از سوی بانک مرکزی به بانک‌های مربوطه اعلام شده و شعب به مدت ۵ روز این اسکناس‌ها را توزیع خواهند کرد. هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال نو این اقدام از سوی نظام بانکی صورت می گیرد. توزیع اسکناس‌های نو یکی از برنامه …

اسامی شعب منتخب بانک‌ها جهت توزیع اسکناس نو در استان تهران، از سوی بانک مرکزی به بانک‌های مربوطه اعلام شده و شعب به مدت ۵ روز این اسکناس‌ها را توزیع خواهند کرد. هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال نو این اقدام از سوی نظام بانکی صورت می گیرد.

توزیع اسکناس‌های نو یکی از برنامه های پایان سال بانک‌ها برای تامین نیازهای مردم، سازمان‌ها و شرکت‌ها است که براساس برنامه ریزی بانک مرکزی، توزیع اسکناس‌های نو به بازار از طریق شعب منتخب و بانک‌های عامل انجام می‌شود.

اسکناس نو در شعبه های منتخب بانک‌های اقتصاد نوین، پاسارگاد، پست بانک، رفاه، سپه، کارآفرین، صادرات، ملت و ملی استان تهران ارائه می شود، همچنین به طور همزمان توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها با نظارت ناظران پولی بانک مرکزی از طریق شعبه های منتخب آغاز می‌شود.

با توجه به حضور ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌ها، توزیع اسکناس نو به مشتریان در استان ها براساس برنامه ریزی های استانی صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا