نظر رقیب ترامپ درباره توافق هسته‌ ای

نامزدهای انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان پنج‌شنبه شب در مناظره‌ای به ارائه آخرین دیدگاه‌های خود درباره مسائل داخلی و خارجی آمریکا پیش از رقابت در ایالت‌های اوهایو و ایلینوی پرداختند. در بخشی از این مناظره تد کروز خطاب به دونالد ترامپ درباره ایران گفت که او (ترامپ) در موضوع توافق هسته‌ای هم‌عقیده با جان کری و …

نامزدهای انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان پنج‌شنبه شب در مناظره‌ای به ارائه آخرین دیدگاه‌های خود درباره مسائل داخلی و خارجی آمریکا پیش از رقابت در ایالت‌های اوهایو و ایلینوی پرداختند. در بخشی از این مناظره تد کروز خطاب به دونالد ترامپ درباره ایران گفت که او (ترامپ) در موضوع توافق هسته‌ای هم‌عقیده با جان کری و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها است.

ترامپ هم در پاسخ گفت که من کاملا با توافق هسته‌ای مخالف هستم. ترامپ پیش از این نیز توافق هسته‌ای با ایران را وحشتناک خوانده بود.

کروز همچنین مدعی شد همکاری با سران ایران که می‌خواهند آمریکایی‌ها را نابود کنند بسیار خطرناک است و این توافق نیز خطرناک است. تد کروز قول داد که سیاست خارجی قوی‌تر و محکم‌تری اتخاذ کند که شروع آن با پاره‌کردن توافق هسته‌ای خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا