آپارتمان‌ های فروخته شده در نیمه اسفند

این مشاوران املاک معتقدند کاهش سود بانکی و تصویب وام ۱۶۰ میلیونی برای خانه اولی‌ها سال آینده تاثیر خود را در بازار مسکن نشان خواهد داد. دراین میان برخی از مشاوران املاک همچنان به آینده بازار مسکن بدبین بوده و معتقدند: راهکارهایی که ازسوی تصمیم‌گیران اقتصادی برای خروج از رکود بازار مسکن مطرح شده چندان …

این مشاوران املاک معتقدند کاهش سود بانکی و تصویب وام ۱۶۰ میلیونی برای خانه اولی‌ها سال آینده تاثیر خود را در بازار مسکن نشان خواهد داد. دراین میان برخی از مشاوران املاک همچنان به آینده بازار مسکن بدبین بوده و معتقدند: راهکارهایی که ازسوی تصمیم‌گیران اقتصادی برای خروج از رکود بازار مسکن مطرح شده چندان بر بازار سال آینده مسکن تاثیرگذار نخواهد بود زیرا همچنان مشکل کمبود نقدینگی متقاضیان مسکن برطرف نشده است.

به گفته یک مشاور املاک در منطقه شرق تهران وام‌های جدید مسکن تاثیر چندانی بر بازار مسکن نخواهد گذاشت، به دلیل آنکه اقساط این وام‌ها زیاد بوده و از آن جهت که این وام ۱۶۰ میلیون تومانی برای زوج‌های خانه اولی در نظر گرفته شده است، بنابراین قدرت پرداخت ماهانه حدود دو میلیون تومان قسط را ندارند.

یک فعال بازار املاک در منطقه حکیمیه نیز معتقد است: بازار مسکن در سال آینده نسبت به سال ۹۴ بهتر خواهد بود اما رونقی که مورد انتظار عرضه‌کنندگان مسکن است دست‌کم در نیمه اول سال ۹۵ محقق نخواهد شد.

آپارتمان‌ های فروخته شده در نیمه اسفند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا