سریر امپراتوری برای خوره‌های بازی‌های رایانه ای!

موبنا- صندلی گیمینگ امپرور ۲۰۰ برای خوره های بازی های ویدئویی محصولی رویایی محسوب می شود. این مجموعه گیمینگ فوق العاده با نگاهی به آینده دنیای واقعیت مجازی شکل گرفته است. هر صندلی گیمینگ امپرور ۲۰۰ به صورت دست ساز ساخته می شود تا نیازها و ویژگی های هر فرد را پاسخگو بوده و دارای …

موبنا- صندلی گیمینگ امپرور ۲۰۰ برای خوره های بازی های ویدئویی محصولی رویایی محسوب می شود. این مجموعه گیمینگ فوق العاده با نگاهی به آینده دنیای واقعیت مجازی شکل گرفته است.

هر صندلی گیمینگ امپرور ۲۰۰ به صورت دست ساز ساخته می شود تا نیازها و ویژگی های هر فرد را پاسخگو بوده و دارای مرکز کنترل نمایشگر لمسی است تا تاج و تخت گیمینگ شما از هر نظر آماده باشد. سیستم تصفیه هوا این صندلی گیمینگ اتمسفر اطراف کاربر را همانند مهارت های گیمینگ وی تازه نگه می دارد.

سریر امپراتوری برای خوره‌های بازی‌های ویدئویی!

 

از آن جایی که راحتی عنصر کلیدی برای هر گیمر محسوب می شود هر صندلی گیمینگ امپرور ۲۰۰ با پوشش چرم ایتالیایی مرغوب و نور درمانی همراهی می شود تا حتی اگر یک ماه نیز از خانه خود خارج نشوید، احساس گناه نداشته باشید! هر صندلی به سه نمایشگر LED ۲۷ اینچی و سیستم صوتی ساخت شرکت بوز مجهز می شود. طراحی این صندلی ظاهر دم عقرب را در ذهن تداعی می کند. امپرور ۲۰۰ برچسب قیمت ۴۹ هزار دلاری را یدک می کشد.

سریر امپراتوری برای خوره‌های بازی‌های ویدئویی!

سریر امپراتوری برای خوره‌های بازی‌های ویدئویی!

منبع:عصرایران|نویسنده:محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا