نمایش «یحیی سکوت نکرد» در کانادا

بنا بر این گزارش،”یحیی سکوت نکرد” چندی پیش در جشنواره شیگاگو به نمایش در آمد و توانست توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و در روز جهانی زن ۸ مارس، نمایش ویژه و نقد و بررسی آن در دانشگاه یورک تورنتو با حضور فاطمه معتمدآریا برگزار شد. این فیلم از اول مرداد …

بنا بر این گزارش،”یحیی سکوت نکرد” چندی پیش در جشنواره شیگاگو به نمایش در آمد و توانست توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و در روز جهانی زن ۸ مارس، نمایش ویژه و نقد و بررسی آن در دانشگاه یورک تورنتو با حضور فاطمه معتمدآریا برگزار شد.

این فیلم از اول مرداد ماه امسال در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده است.

داستان این فیلم درباره کودکی به نام یحیی است پس از مرگ مادر به عمه سپرده می‌شود، عمه‌ای تلخ و نا آشنا که زندگی پر راز و رمزی دارد و سابقه‌ای بحث برانگیز در محل زندگی. او با ورود به این دنیای متفاوت در پی کشف مفاهیم جدید زندگی و شاید یافتن جایگزینی برای مادر در گذشته‌اش است و این کنکاش هزینه سنگینی برایش به همراه می‌آورد و طلا معتضدی آن را به نگارش در آورده است.

فاطمه معتمد آریا، ماهان نصیری ندا، ندا جبرییلی، تورج منصوری، صالح میرزا آقایی، رابعه اسکویی، مریم شیرازی، محمد کمال علوی، محمدمهدی احدی، حسین کمال علوی، امیرعلی نیازی، امیرعلی ضرابی، علی گلزاده، حامد آزادی در “یحیی سکوت نکرد” به ایفای نقش می‌پردازند و تینا پاکروان تهیه کننده آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا