ترافیک روان در جاده های کشور

فرهنگ نادر رحمانی با اعلام اینکه ترافیک در تمامی جاده های مواصلاتی کشور در حال حاضر روان گزارش شده، گفت: در حال حاضر وضعیت جوی نیز در تمامی جاده ها آرام گزارش شده است و تمامی راههای کشور به جز چند محور اعلام شده که از ماهها قبل مسدود هستند، باز بوده و تردد در …

فرهنگ نادر رحمانی با اعلام اینکه ترافیک در تمامی جاده های مواصلاتی کشور در حال حاضر روان گزارش شده، گفت: در حال حاضر وضعیت جوی نیز در تمامی جاده ها آرام گزارش شده است و تمامی راههای کشور به جز چند محور اعلام شده که از ماهها قبل مسدود هستند، باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی در ساعاتی از روز در جاده های جنوبی و جنوب شرقی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که رانندگان باید با توجه به لغزنده شدن جاده با سرعت مجاز در این محورها تردد کنند.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و افزایش تردد در برخی از مسیرها بخصوص افزایش تردد در محور کرج -چالوس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ امروز جمعه و روز یکشنبه از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهورهمچنین افزود: در این محور با توجه به ترافیک جاده، ساعت ممنوعیت از سوی ماموران جابجا می شود. در برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است تردد در این محور از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ امروز و روز یکشنبه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج تردد به صورت یکطرفه انجام شود.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر این تردد هر نوع کامیون و کامیونت نیز به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز و روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ بامداد ممنوع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا