گوگل اندروید N را بر روی نکسوس ۵ نیز تست کرده است

موبنا- حال بر اساس شواهد به دست آمده، گوگل اندروید ۷ ان را برای این گوشی نیز ارائه خواهد کرد. گوگل حین معرفی اندروید ۷ ان اعلام کرد که این نسخه را برای دستگاه‌های نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، نکسوس ۶ و نکسوس ۹ ارائه خواهد کرد. اگرچه دیروز صحبتی از نکسوس ۵ به میان نیامد …

موبنا- حال بر اساس شواهد به دست آمده، گوگل اندروید ۷ ان را برای این گوشی نیز ارائه خواهد کرد.

گوگل حین معرفی اندروید ۷ ان اعلام کرد که این نسخه را برای دستگاه‌های نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، نکسوس ۶ و نکسوس ۹ ارائه خواهد کرد. اگرچه دیروز صحبتی از نکسوس ۵ به میان نیامد اما حال گوگل در حال کار بر روی نسخه‌ای از اندروید ۷ ان است تا برای این دستگاه نکسوسی نیز ارائه دهد. برخلاف محبوبیت نکسوس ۵، به نظر می‌رسد گوگل این گوشی هوشمند را برای اجرایِ بهتر نسخه‌ی جدید اندروید چندان مناسب نمی‌داند!
اما با این حال هنوز امید خود را برای نکسوس ۵ از دست ندهید! چراکه این گوشی ساخت ال‌جی باقی عمر خود را با اندروید ۶ سپری نخواهد کرد. منبع کدهای متن بازِ گوگل حاکی از آن است که این کمپانی اندروید ۷ ان را برای نکسوس ۵ نیز عرضه خواهد کرد. همان طوری که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید گوگل در حال آزمایش نسخه پیش‌ نمایش Android N برای Hammerhead (نام رمز نکسوس ۵) است.

نکسوس5

گوشی نکسوس ۵ از مشخصات دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون با فرکانس ۲.۳ گیگا هرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 و ۲ گیگا بایت حافظه رم است. اما آیا این مشخصات برای اجرای اندروید N کافی خواهد بود؟! عرضه نهایی اندروید N بستگی به آزمایش گوگل و رضایت از عملکرد اندروید N روی این گوشی دارد. این گوشی محبوب توسط ال‌جی ساخته شده و در آبان ماه سال ۹۲ به بازار عرضه شد.

منبع:زومیت|نویسنده:سمیه حسین پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا