پیش ثبت نام برای دریافت و رزرو نام کاربری در اپلیکیشن نینتندو Miitomo

موبنا- چند ماه پیش بود که نینتندو خبر از ساخت اپلیکیشنی با نام Miitomo برای پلت‌فرم‌های موبایل داد که قرار است در زمینه‌ی چت و مکالمه‌ی آنلاین فعالیت داشته باشد اما موضوعی که باعث شد تا این برنامه بیشتر مورد توجه بگیرد بخش آواتارهای آن بود که به جای استفاده از عکس‌های ساده و یکنواخت …

موبنا- چند ماه پیش بود که نینتندو خبر از ساخت اپلیکیشنی با نام Miitomo برای پلت‌فرم‌های موبایل داد که قرار است در زمینه‌ی چت و مکالمه‌ی آنلاین فعالیت داشته باشد اما موضوعی که باعث شد تا این برنامه بیشتر مورد توجه بگیرد بخش آواتارهای آن بود که به جای استفاده از عکس‌های ساده و یکنواخت همیشگی، قادر خواهید بود تا یک شخصیت کامل را در این اپلیکیشن برای خود طراحی کنید. تمامی جزئیات این شخصیت‌های ساخته شده که به Mii معروفند قابل شخصی سازی است و می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن Miitomo، از آن‌ها در WiiU و ۳DS نیز استفاده کنید. حتی این امکان برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید عکس خود را به حالت کارتونی تبدیل کرده و از صورت خود برای این آواتار استفاده کنید که قطعا نتیجه‌ی نهایی را جالب‌تر خواهد کرد.

پیش ثبت نام برای دریافت و رزرو نام کاربری در اپلیکیشن نینتندو Miitomo

حال که به زمان انتشار این برنامه نزدیکتر شده‌ایم نینتندو لینکی برای پیش ثبت نام دریافت این اپلیکیشن منتشر کرده است که اگر از طرفداران این کمپانی، یا اپلیکیشن مورد بحث هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه عضویت و ثبت نام در آن، از اولین افرادی باشید که این اپلیکیشن را دریافت می‌کنند. نکته‌ی مثبت دیگری که این پیش ثبت نام برای کاربران به همراه دارد امکان ثبت نام‌های کاربری خاص است چرا که به محض انتشار برنامه ممکن است نام کاربری مورد نظر شما توسط شخص دیگری ساخته شود در حالی که با این روش می‌توانید قبل از آنکه برنامه منتشر شود، نام کاربری خود را رزرو کنید. برای این امر ابتدا باید به این لینک مراجعه کنید و یک اکانت نینتندو برای خود بسازید سپس با مراجعه به لینک پیش ثبت نام، می‌توانید در این لیست عضو شوید.

منبع:زومیت|نویسنده:حمیدرضا مالکی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا