منوی اطلاعیه اندروید ۷ دارای Quick Settings جدید است

در نسخه جدید اندروید آیکون تنظیمات مهم در منویی کوچک پس از پایین کشیدن منوی کلی اطلاعیه‌ها قابل مشاهده است. به این معنی که بر خلاف نسخه مارشمالو برای دسترسی به تنظیمات سریع لازم نیست دوباره منوی اطلاعیه‌ها را به پایین بکشید و به جای آن با همان بار اول مهمترین تنظیمات به شما نمایش …

در نسخه جدید اندروید آیکون تنظیمات مهم در منویی کوچک پس از پایین کشیدن منوی کلی اطلاعیه‌ها قابل مشاهده است. به این معنی که بر خلاف نسخه مارشمالو برای دسترسی به تنظیمات سریع لازم نیست دوباره منوی اطلاعیه‌ها را به پایین بکشید و به جای آن با همان بار اول مهمترین تنظیمات به شما نمایش داده می‌شود.

android-n

به صورت پیش‌فرض این آیکون‌های کوچک که در بار اول با پایین کشیدن منوی اطلاعیه‌ها قابل نمایش هستند، عبارتند از: وای‌فای، داده موبایل، باتری و حالت مزاحم نشوید. با یک تپ اضافی، منوی بزرگ تنظیمات سریع به شما نمایش داده خواهد شد. در صورت دلخواه می‌توانید جای این تنظیمات سریع را با موارد دیگری از منوی بزرگ تغییر دهید. همچنین با تپ بلند مدت بر روی هر کدام از آیکون‌های کوچک تنظیمات سریع می‌توانید به صفحه تنظیمات کلی هر کدام از آن‌ها در صفحه تنظیمات اندروید دست پیدا کنید.

android-n

راه دیگری که می‌توانید با آن منوی کامل تنظیمات را مشاهده کنید، تپ بر روی آیکون فلش گونه است که با تپ بر روی آن می‌توانید منوی آشنا و کامل تنظیمات سریع را مشاهده کنید. برای بخش باتری و دکمه مزاحم نشوید با فشردن بلند مدت آن دکمه صفحه‌ای کوچک و همراه با سایه در زیر همان صفحه ظاهر می‌شود.

android-n

برای تغییر تنظیمات سریع در بالای صفحه اطلاعیه‌ها بر روی دکمه Edit تپ کنید تا بتوانید هر کدام از تنظیمات سریع دیگر را به این لیست اضافه کنید. ویرایش و تغییر آیکون تنظیمات سریع در اندروید مارشمالو نیز وجود داشته اما به این راحتی در دسترس نبوده است.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا