تصاویر جدیدی از اچ تی سی ۱۰ فاش شد

موبنا- در روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده از اچ‌تی‌سی ۱۰ و حتی فاش شدن مشخصات فنی آن نیز بودیم. حال امروز نیز تصاویر بیشتری از این گوشی فاش شده است. فردی با نام کاربری tanalibera در توییتر تصاویر جدیدی از پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی را منتشر کرده که از نظر ظاهر شباهت بسیاری …

موبنا- در روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده از اچ‌تی‌سی ۱۰ و حتی فاش شدن مشخصات فنی آن نیز بودیم. حال امروز نیز تصاویر بیشتری از این گوشی فاش شده است.

فردی با نام کاربری tanalibera در توییتر تصاویر جدیدی از پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی را منتشر کرده که از نظر ظاهر شباهت بسیاری به تصاویر فاش شده‌ی گذشته دارد.

از لحاظ طراحی به نظر می‌رسد پشت دستگاه ظاهری تقریبا مشابه با گذشته خواهد داشت و از همان زبان طراحی پرچمداران پیشین اچ‌تی‌سی پیروی خواهد کرد. البته در لبه‌های دستگاه شاهد استفاده از فلزی تراش خورده هستیم که جلوه‌ی زیبایی نیز به گوشی داده‌ است.

جلوی دستگاه همانند A9 شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم اما این بار دکمه‌های ناوبری به صورت فیزیکی و در اطراف حسگر اثر انگشت قرار گرفته‌اند. در بالای دستگاه هم دوربین سلفی جا گرفته است.

از لحاظ مشخصات فنی انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی ۱۰ مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی امولد با رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین‌های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه شود.

منبع:زومیت|نویسنده:میعاد بافراست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا