عرضه مرورگر تازه اپرا با قابلیت حذف آگهی‌های مزاحم و افزایش ۹۰ درصدی سرعت

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، این اولین بار است که یک مرورگر اینترنتی به طور پیش فرض به ابزاری برای حذف آگهی های مزاحم مجهز می شود. امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی دارای انبوهی از اگهی‌ها هستند که هم سرعت بالاامدن صفحات را کاهش می‌دهند و هم برخی از آنها آلوده به …

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، این اولین بار است که یک مرورگر اینترنتی به طور پیش فرض به ابزاری برای حذف آگهی های مزاحم مجهز می شود. امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی دارای انبوهی از اگهی‌ها هستند که هم سرعت بالاامدن صفحات را کاهش می‌دهند و هم برخی از آنها آلوده به کدهای معیوب یا مخرب هستند.

opera-ad-popup-blocked-100649472-medium

این نسخه از اپرا موسوم به ۳۷.۰.۲۱۶۲.۰ که با رایانه های مک و ویندوز سازگاری دارد با حذف آگهی ها و استفاده از برخی امکانات دیگر می‌تواند سرعت تکمیل صفحات مختلف را تا ۹۰ درصد افزایش دهد. در صورت اثبات ادعای اپرا به طور مستقل این مرورگر به سریع ترین مرورگر دنیا مبدل می شود.

opera-speed-test-100649465-large opera-would-you-like-to-block-ads-100649466-large

به نظر می رسد با توجه به اتکای بسیاری از سایت‌های اینترنتی به نمایش آگهی برای کسب درآمد اجرای چنین طرحی از سوی مرورگر اپرا با واکنش متقابل آنها مواجه شود و آنها نیز دسترسی کاربران به محتوای خود را منوط به حذف ابزار بلوکه کردن آگهی کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا