خودکشی مرد همسرکُش با شلیک گلوله

موبنا – اهالی خیابان صدرای شیراز چند روز پیش متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند. آنها پس از حضور در خیابان با جسد غرق خون زن همسایه به نام ناهید روبه‌رو و با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله مأموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. بررسی اولیه نشان می‌داد …

موبنا – اهالی خیابان صدرای شیراز چند روز پیش متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند. آنها پس از حضور در خیابان با جسد غرق خون زن همسایه به نام ناهید روبه‌رو و با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله مأموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. بررسی اولیه نشان می‌داد زن جوان بر اثر اصابت یک گلوله جانش را از دست داده است.
یکی از همسایه‌ها در بازجویی‌ها گفت: «ناهید و همسرش به نام رضا از چند سال قبل در این محله زندگی می‌کردند در این مدت همیشه صدای دعوای آنها را می‌شنیدم و این دو با هم اختلاف شدیدی داشتند. به احتمال زیاد همسر ناهید او را به قتل رسانده است». با مشخص‌شدن این موضوع، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رضا آغاز شد. درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت، ساعتی بعد مأموران با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده بود، روبه‌رو شدند.
با بررسی اولیه مشخص شد مرد جوان با شلیک به سرش جانش را از دست داده و سلاحی در دستش است. با شناسایی هویت مرد جوان مشخص شد او همان رضا است که ساعتی قبل به زندگی همسرش پایان داده است.
بررسی‌ها نشان می‌داد رضا به دلیل اختلافات خانوادگی، ابتدا همسرش را به قتل رسانده و دقایقی بعد نیز با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان داده است.
سرهنگ سیروس حیدری، رئیس‌پلیس آگاهی استان فارس، دراین‌باره گفت: تحقیقات برای مشخص‌شدن انگیزه قتل و خودکشی همچنان ادامه دارد.

منبع:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا