بازپرداخت طلب مردم از موسسه ثامن الحجج تا ۲۰ میلیون تومان

موبنا – مردم زیادی که در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سرمایه گذاری کرده بودند در ماه های اخیر اعتراضات خود را درباره عدم تادیه مطالبات خود، در سرویس مشکلات مردم بیان کردند. پیش از این، بانک پارسیان به عنوان مرجع پرداخت مطالبات مردم، اعلام کرده بود تا سقف ۳ میلیون تومان طلب مردم …

موبنا – مردم زیادی که در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سرمایه گذاری کرده بودند در ماه های اخیر اعتراضات خود را درباره عدم تادیه مطالبات خود، در سرویس مشکلات مردم بیان کردند. پیش از این، بانک پارسیان به عنوان مرجع پرداخت مطالبات مردم، اعلام کرده بود تا سقف ۳ میلیون تومان طلب مردم را پرداخت می کند.

اکنون بانک پارسیان در اطلاعیه ای اعلام کرد سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال ، می توانند با مراجعه به شعبه ذیربط تعاونی اعتبار ثامن الحجج و پس از دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی ، شناسنامه و گواهی مذکور جهت دریافت مطالبات خود به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است تداوم مراجعه دارندگان سپرده های با مبالغ کمتر( موضوع اطلاعیه های پیشین بانک ) نیز همچنان ممکن است.
زمان های مراجعه به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می شود:
از شنبه تا چهارشنبه : از ساعت ۱۱ الی ۱۷ در کلیه شعب
روزهای پنج شنبه : از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در کلیه شعب
روزهای جمعه : فقط در شعب شهرستان از ساعت ۸ الی ۱۲
باز پرداخت طلب سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج که مدتهاست به دنبال دریافت مبالغ سپرده گذاری خود هستند بر عهده بانک پارسیان گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا