گوشی هواوی پی ۹ و این‌بار تصاویر واضح‌تر از دوربین دوگانه و بدنه‌ی فلزی

موبنا- در همین راستا امروز تصاویر بیشتری به همراه اطلاعات فنی کامل‌تری از گوشی هواوی پی ۹ فاش شده است تا همه چیز در باره‌ی این گوشی مشخص شود. هواوی دعوتنامه خود را برای ۱۸ فروردین ماه ارسال کرده است تا این‌بار در لندن از پرچمدار جدیدِ سری P با نام Huawei P9 رونمایی کند. …

موبنا- در همین راستا امروز تصاویر بیشتری به همراه اطلاعات فنی کامل‌تری از گوشی هواوی پی ۹ فاش شده است تا همه چیز در باره‌ی این گوشی مشخص شود.

تصاویر واقعی که امروز از گوشی هواوی پی ۹ فاش شده با آخرین تصاویر رندر شده از آن همخوانی دارند. این گوشی همچون نسل قبلی از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد که قسمت بالای پشت دستگاه با پلاستیک پوشیده شده است تا آنتن‌ها در آن قسمت قرار گیرند.

این تصاویر وجود دوربین دوگانه در پشتِ هواوی پی ۹ را تایید می‌کنند، اما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که این دوربین‌ها چه مشخصات فنی دارند و چطور در کنار یکدیگر کار می‌کنند. شاید هواوی نیز همچون ال‌جی جی ۵ از دو دوربین با لنز متفاوت استفاده کرده باشد، شاید هم قرار باشد تصویر گرفته شده با دو دوربین با یکدیگر ترکیب شده و تصاویر عریض و بزرگی را در اختیار کاربر قرار دهد. هواوی پیش‌تر همکاری را با لایکا آغاز کرد و شاید P9 اولین گوشی باشد که به فناوری‌های عکاسی Leica مجهز می‌شود.

براساس شایعات، گوشی هواوی پی ۹ در چهار مدل مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی ظاهرا به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ به همراه پردازنده‌ی Kirin 950 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد، اما برخی شایعه کرده‌اند که مدلی از این گوشی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد.

برای تایید این اطلاعات باید تا ۱۸ فروردین ماه و کنفرانس رسمی رونمایی از گوشی هواوی پی ۹ صبر کنیم.

منبع:زومیت|نویسنده:مسعود یوسف نژاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا