Redmi 3S شیائومی با اسکنر اثر انگشت و قیمت ۱۲۲ دلاری معرفی می‌ شود

موبنا- شیائومی همچنان رقابت شدیدی را با هواوی در چین تجربه می‌کند. این شرکت اخیرا و در  جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از پرچمدار جدید خود یعنی Mi 5 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها بود انتظارش کشیده می‌شد و حالا در چین به فروش می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی شاهد عرضه این گوشی …

موبنا- شیائومی همچنان رقابت شدیدی را با هواوی در چین تجربه می‌کند. این شرکت اخیرا و در  جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از پرچمدار جدید خود یعنی Mi 5 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها بود انتظارش کشیده می‌شد و حالا در چین به فروش می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی شاهد عرضه این گوشی در سایر بازارها هم باشیم.

اما شایعات حاکی از این است که شیائومی در حال کار روی یک گوشی هوشمند میان‌رده است که شباهت زیادی به ردمی ۳ خواهد داشت که پیش از این در ماه ژانویه معرفی شده بود. این گوشی هوشمند پیش از این در TENAA رویت شده و اطلاعاتی از آن فاش شده است.

حالا طبق اطلاعاتی که به تازگی در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی بدست آمده به نظر می‌رسد که از نظر سخت‌افزاری این گوشی شباهت بسیار زیادی با ردمی ۳ دارد؛ با این تفاوت که گوشی جدید که احتمالا Redmi 3S نام خواهد داشت به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به زودی معرفی شود؛ هر چند که تاریخ دقیقی هنوز برای مراسم معرفی آن از سوی شیائومی اعلام نشده است. برخی معتقدند که احتمالا ردمی ۳S در تاریخ ۶ آوریل (۱۸ فروردین) همزمان با ششمین سالگرد تاسیس شیائومی معرفی می‌شود.

شاید جالب باشد که بدانید قیمت ردمی ۳ اس نیز مشخص شده و برای خرید این گوشی هوشمند باید فقط ۱۲۲ دلار بپردازید. طبق اطلاعات موجود در TENAA گوشی هوشمند ردمی ۳ اس شیائومی به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ با ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز است و شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند فلزی است و ۸.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. این تمام چیزی است که تا اینجا از ردمی ۳ اس می‌دانیم. به محض معرفی رسمی این گوشی هوشمند اطلاعات دقیق‌تری از آن را می‌توانید در زومیت بخوانید.

منبع:زومیت|نویسنده:محسن کریمی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا