آشپزی با تلفن همراه! (+عکس)

موبنا، مازیار دانیالی – به کار گیری ابزارک های هوشمند در زندگی امروز دیگر چندان عجیب به نظر نمی رسد. هم اکنون قفل ورودی منازل روی تلفن همراه هوشمند یا تبلت کنترل می شود، کالاهای سفارشی از خرده فروشی های آنلاین با پهپاد به مقصد ارسال می شود و خلاصه این ابزارک ها یا به …

موبنا، مازیار دانیالی – به کار گیری ابزارک های هوشمند در زندگی امروز دیگر چندان عجیب به نظر نمی رسد. هم اکنون قفل ورودی منازل روی تلفن همراه هوشمند یا تبلت کنترل می شود، کالاهای سفارشی از خرده فروشی های آنلاین با پهپاد به مقصد ارسال می شود و خلاصه این ابزارک ها یا به گجت ها همه جوره جایگاه خود را در زندگی انسان تثبیت کرده و می کنند. با این توضیحات مشخص می شود که برای امروز نیز معرفی یک گجت را در موبنا خواهیم داشت که برای آن باید راهی آشپزخانه شویم!

فر آشپزی هوشمند “تووالا” به عنوان یک ابزارک اسمارت این زمینه را فراهم می کند تا کنترلی دیجیتال بر فرایند آشپزی داشته باشید. با این وسیله روش های مختلف آشپزی در تلفن هوشمند شما مدیریت می شود و می توانید غذایی در سطح کیفیت برترین رستوارن ها را در منزل آماده کنید.

این فر ابعادی برابر با ۱۳.۲۵×۱۴.۷۵×۱۹.۷۵ دارد و طراحی آن ترکیبی از رویکردهای کمینه گرا و مدرن است که جذابیت های زیادی را برای هماهنگ شدن با یک آشپزخانه امروزی با خود همراه کرده است. در نرم افزار فر آشپزی ۴ متد پخت در نظر گرفته شده که شامل bake, broil, convection heat, steam می شود. تمام این مراحل آشپزی از طریق نرم افزار نصب شده روی تلفن همراه کنترل می شود و در عین حال آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت غذا نیز در دسترس قرار دارد. همچننی برای نرم افزار این فر آشپزی امکانی در نظر گرفته شده که کاربر از طریق آن به بانک اطلاعات مروبط به پخت انواع غذاها دسترسی خواهد داشت و بدین وسیله کاربران حتی می توانند تجربه های آشپزی خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. قیمت در نظر گرفته شده برای تووالا ۱۹۹ دلار است و در ماه دسامبر روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا