لایم؛ قفل هوشمند

موبنا، رکسانا دانیالی – امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی روز به روز شاهد اختراع و تولید گجت های جالب تر هستیم. بخش بزرگی از این ها ورای جنبه ی تفریحی که دارند، بعد کاربردی پیدا کرده اند و می توان آن ها را به چشم ابزار هایی دید که زندگی را برای همه ی ما …

موبنا، رکسانا دانیالی – امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی روز به روز شاهد اختراع و تولید گجت های جالب تر هستیم. بخش بزرگی از این ها ورای جنبه ی تفریحی که دارند، بعد کاربردی پیدا کرده اند و می توان آن ها را به چشم ابزار هایی دید که زندگی را برای همه ی ما آسان تر خواهند کرد.
گجت های جدیدی طراحی شده اند که می توانند در زندگی روزانه ما نقش مهمی داشته باشند و از طرق مختلف کارها را برایمان راحت تر کنند. یکی از جالب ترین این ابزار ها، قفل هوشمندی است که تحت عنوان “لایم” شناخته می شود. این قفل به کمک روش های مختلفی مانند بلوتوث، NFC، RFID قابل کنترل است و می تواند امنیت مناسبی را برای باز و بسته شدن درب خانه فراهم آورد.
4
قفل هوشمند لایم بر تمام درب های استاندارد قابل نصب بوده و همان طور که در تصاویر دیده می شود در طراحی این قفل، زیبایی به عنوان اصلی اساسی در نظر گرفته شده است در نتیجه در کنار تجربه زندگی هوشمند می توانید از یک طراحی مدرن نیز برخوردار شوید. برای باز کردن این قفل قادر خواهید بود از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. صفحه کلیدی که روی قفل سوار می شود این امکان را فراهم می آورد تا با وارد کردن کد مورد نظر خود وارد خانه شوید!
1
2
باتری لایم عمری سالیانه دارد اما اگر سطح ذخیره باتری در وضعیت بحرانی قرار داشته باشد و نسبت به تعویض آن ها اقدام نکرده باشید، جای نگرانی وجود ندارد. چرا که برنامه نصب شده در گوشی هوشمند شما را آگاه می سازد و یک ذخیره اضطراری ۹ ولتی ورود شما به خانه را ممکن خواهد ساخت. همچنین این قفل هوشمند می تواند از طریق سیستم وای فای به اینترنت وصل شود و این ویژگی سبب می شود تا بتوانید تنظیمات قفل خود را هر زمانی که می خواهید تغییر دهید.
3
5
و اما قیمت این گجت هوشمند؛ با پرداخت مبلغی معادل ۱۵۹ دلار می توانید قفل هوشمند لایم را برای درب منزل خود خریداری کنید.
6
7
8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا