احتمالا آلکاتل آیدل پرو ۴ با صفحه نمایش QHD و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی می‌شود

موبنا- گفته می‌شود این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی اطلاعات بیشتری کسب کنیم. اغلب ما وقتی کلمه گوشی هوشمند را می‌شنویم، فورا به یاد گوشی‌های معروف و قدرتمندی همچون گلکسی‌های نوت و اس سامسونگ و آیفون‌های اپل می‌افتیم. اما …

موبنا- گفته می‌شود این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اغلب ما وقتی کلمه گوشی هوشمند را می‌شنویم، فورا به یاد گوشی‌های معروف و قدرتمندی همچون گلکسی‌های نوت و اس سامسونگ و آیفون‌های اپل می‌افتیم. اما در دنیا علاوه بر اپل و سامسونگ شرکت‌های دیگری هم وجود دارند که گرچه ارزش آن‌ها از این دو کمپانی کمتر است اما با تلاش بسیار مشغول ساخت تلفن‌های همراه هوشمند خود هستند. آلکاتل یکی از این شرکت ها است. کمپانی فرانسوی و نه چندان قدرتمندی که روزگاری جزو پیشگامان عرصه تلفن‌های همراه بود، اما حال در دنیای تلفن‌های هوشمند طرفداران زیادی ندارد. با این حال آلکاتل چشم به بازار وسیع اندروید دوخته است و سعی دارد سهمی از این بازار بزرگ و سودآور را از آن خود کند.

پرچمداران آلکاتل که با نام آیدل (Idol) شناخته می‌شوند همه ساله معرفی می‌شوند، اما به دلیل سخت افزار نه چندان قوی، ساپورت نرم‌افزاری ضعیف و شهرت کم کمپانی سازنده، توجه چندانی به آن‌ها نمی‌شود. اما گویا امسال آلکاتل می‌خواهد هرآنچه در توان دارد برای گوشی جدیدش بگذارد و پرچمداری تمام عیار به دنیا معرفی کند. کمپانی آلکاتل قبلا مدل آیدل ۴ را به بازار عرضه کرده و حالا خبرهایی از عرضه احتمالی مدل بعدی این گوشی یعنی Idol Pro 4 به گوش می‌رسد. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

Alcatel Idol Pro 4

گوشی جدید آلکاتل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد و به دلیل بهره‌مندی از سخت افزار قدرتمند، از ویژگی کانتینیوم نیز پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از اسنپدراگون ۸۲۰، می‌توانیم بگوییم که مغز متفکر این گوشی چیپ بسیار قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. این گوشی همچنین از صفحه نمایش QHD بهره می‌برد. این گوشی قدرتمند از یک دوربین ۲۲ اصلی مگاپیکسلی بهره می‌برد که البته هنوز نام کمپانی سازنده سنسور آن معلوم نیست. یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز برای عاشقان سلفی در جلوی این گوشی قرار داده شده است.

البته به خاطر داشته باشید که هرآنچه تاکنون در مورد این گوشی گفته شد همگی در حد شایعه هستند و هنوز کمپانی آلکاتل نسبت به رد یا تایید آن‌ها اقدامی انجام نکرده است. احتمال داده می‌شود که این گوشی به صورت قراردادی با اپراتور T-Mobile به بازار عرضه شود. البته نسخه آنلاک آن نیز در استورهای مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

منبع:زومیت|نویسنده:محمد طولابی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا