جشن خیریه، پاتوق شکار قربانیان زوج شیطان صفت

موبنا – خانم ” ماری بلک ” ۳۴ ساله به همراه همسر سابق خود و یکی از دوستان همسرش، یک تیم بزهکار و متعرض به عنف تشکیل دادند و مبادرت به کودک آزاری و سو استفاده کودکان می کردن . براساس گزارش پلیس جنایت کار خانم ” بلک ” اهل ” نورویج ” که یک …

موبنا – خانم ” ماری بلک ” ۳۴ ساله به همراه همسر سابق خود و یکی از دوستان همسرش، یک تیم بزهکار و متعرض به عنف تشکیل دادند و مبادرت به کودک آزاری و سو استفاده کودکان می کردن .

براساس گزارش پلیس جنایت کار خانم ” بلک ” اهل ” نورویج ” که یک کارمند اداره بیمه بود به همراه همسر سابقش آقای ” جیسون آدامز ” ۴۳ ساله که یک دربان بیمارستان بود و نفر سوم ” آقای ” مایکل روگرز” ۵۳ ساله که مربی رانندگی بود اوایل امسال به اتهام سوء استفاده از کودکان بازداشت شدند و بزودی در دادگاه محاکمه خواهند شد.

پلیس در ادامه افزود این جنایت کاران در پشت نقاب خیر خواهانه خود پس از برگزرای مراسم و جشن هایی به همین منظور(خیریه) والدین را به همراه فرزندانشان دعوت می کردند و در آن مهمانی ها سوژه های مورد نظر را انتخاب و با فریب ، آنها را به دام می انداختند و در یک موقعیت مناسب بدور از چشم دیگران، قربانی را مورد اذیت و آزار قرار می دادند ، به طوری که تاکنون ۲ پسر و ۳ دختر از اطراف ” لندن و نورویچ” به عنوان قربانی شناسایی شدندو جستجو برای یافتن دیگر قربانیان این گروه بی شرم ادامه دارد.

پلیس در پایان افزود خانم ” بلک ” در ۲۳ مورد جرم از جمله؛ تعرض و سوء استفاده از کودکان و آقای ” روکرز ” ۲۷ مورد و آقای ” آدامز ” در ۱۴ مورد مشابه متهم هستند که به زودی رای دادگاه برای مجازات این ۳ جنایت کار صادر خواهد شد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا