مرگ خاموش پدر و پسر بر اثر خفگی با گاز منوکسیدکربن

موبنا – هفته گذشته در خصوص تصادف موتور سواران وضعیت خوبی نداشتیم که ۳۲ تصادف موتور سوار با ۳۵ مجروح گزارش شد که دو نفر دچار مرگ مغزی شدند. معاون فوریت‌های پزشکی قم افزود:همچنین در این هفته چندین تصادف در راههای مواصلاتی قم اتفاق افتاد که منجر به فوت ۲ نفر شد. وی خاطرنشان کرد: …

موبنا – هفته گذشته در خصوص تصادف موتور سواران وضعیت خوبی نداشتیم که ۳۲ تصادف موتور سوار با ۳۵ مجروح گزارش شد که دو نفر دچار مرگ مغزی شدند.

معاون فوریت‌های پزشکی قم افزود:همچنین در این هفته چندین تصادف در راههای مواصلاتی قم اتفاق افتاد که منجر به فوت ۲ نفر شد.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه تلخ دیگری که شب گذشته روی داد، در مسمومیت با گاز منو‌کسید کربن با توجه به سردی هوا در بخش‌های استان بی احتیاطی در استفاده از زغال چوب، منجربه فوت در دم پدر و پسر ۲۰ ساله‌اش شد.

فراهانی عنوان کرد: از ابتدای فصل سرما در قم در مجموع ۱۱ نفر در استان قم به دلیل مسمومیت با گاز CO2 جان خود را از دست دادند.

نوشته های مشابه

وی در مورد طرح نوروزی خدمات فوریت‌های پزشکی در قم ‌نیز گفت: امروز همایشی جهت توجیه همکاران اورژانس به منظور ورود به طرح نوروزی برگزار می‌شود که در آن دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها ابلاغ می‌شود تا به بهترین شکل و با همه توان بتوان در خدمت مسافرین و زائرین باشیم.

معاون فوریت‌های پزشکی قم تصریح کرد: در طرح نوروزی ۳۰۰ نفر کادر درمانی فنی به همراه ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و بالگرد کار خود را از ۲۶ اسفند ساعت ۸ صبح در خدمت مسافران را آغاز می‌کند.

وی یادآور شد: در زمان تحویل سال در حرم مطهر پیش بینی‌های لازم برای تراکم جمعیت اندیشیده شده، همچنین چهارشنبه پایان سال نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

فراهانی در درخواست خود جهت همکاری مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی در ایام نوروز بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ در انتقال بیماران و نیاز به فوریت‌های پزشکی دارد تا در این راستا هر مصدومی را به نزدیکترین بیمارستان و مرکز درمانی انتقال دهیم‌، هم‌چنین خواستار همکاری بی قید و شرط مراکز دولتی و غیر دولتی در ایام نوروز به واسطه ترافیک ‌هستیم تا پذیرای آمبولانس‌های ۱۱۵ باشد.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا