فرار مرگبار زن جوان از دست پلیس

موبنا – روزهای پایانی هفته گذشته ماموران انتظامی شهرستان رباط‌کریم هنگام گشتزنی در اتوبان ساوه به خودروی تاکسی که کنار جاده توقف کرده و زن و مرد سرنشین آن در حال مشاجره بودند، مشکوک شدند. ماموران به تحقیق از راننده پرداختند که وی گفت: زن جوان را از میدان آزادی دربستی سوار کردم تا به …

موبنا – روزهای پایانی هفته گذشته ماموران انتظامی شهرستان رباط‌کریم هنگام گشتزنی در اتوبان ساوه به خودروی تاکسی که کنار جاده توقف کرده و زن و مرد سرنشین آن در حال مشاجره بودند، مشکوک شدند.

ماموران به تحقیق از راننده پرداختند که وی گفت: زن جوان را از میدان آزادی دربستی سوار کردم تا به ساوه و سپس به سه راهی آدران منتقل کنم اما او در نزدیکی جاده ساوه مدعی شد کیف پولش در خانه جا مانده است و شماره حساب بانکی‌ام را خواست تا خانواده‌اش پول کرایه تاکسی را به حسابم واریز کنند.

گمان کردم شاید نقشه‌ای در سر دارد و با این کار می‌خواهد بلایی سرم بیاورد. بنابراین به خواسته‌اش اعتراض کردم. اما آن‌قدر اصرار و پافشاری و حتی گریه کرد که دلم به حالش سوخت و شماره بانکی‌ام را به وی دادم اما او ناگهان شروع به درگیری کرد.

ماموران سپس سراغ زن جوان رفتند تا از او تحقیق کنند که متوجه شدند او از ماشین پیاده شده و در حال فرار به سمت مخالف اتوبان است. ماموران با اخطار از او خواستند توقف کند که او به فرارش ادامه داد اما در وسط لاین مخالف با یک دستگاه اتوبوس تصادف کرد.

با متوقف شدن اتوبوس، زن مصدوم توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل اما بر اثر شدت صدمات تسلیم مرگ شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و گزارش موضوع به محسن پورساداتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم، جسد زن جوان برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل شد . راننده تاکسی هم در تحقیقات مدعی شد زن جوان را نمی‌شناسد و نمی‌داند علت فرارش چه بود.

 منبع: جام جم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا