اعدام قاتل کودک شش ساله قزوینی

موبنا – دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: مأموران پليس در تحقيقات خود با دختربچه ۱۰ ساله اي مواجه شدند كه ادعا كرد حدود يك ماه قبل مردي ۳۰ ساله وي را با تهديد چاقو به داخل مزرعه ذرت برده و مورد آزارجنسي قرار داده است. وی در ادامه گفت: پس از گذشت مدتي در …

موبنا – دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: مأموران پليس در تحقيقات خود با دختربچه ۱۰ ساله اي مواجه شدند كه ادعا كرد حدود يك ماه قبل مردي ۳۰ ساله وي را با تهديد چاقو به داخل مزرعه ذرت برده و مورد آزارجنسي قرار داده است.

وی در ادامه گفت: پس از گذشت مدتي در تاريخ ۱۳ آذر ماه جمجمه بچه اي در جاده فرعي حواشي شهر اقباليه كشف شد كه به دنبال آن جسد دختر بچه گم شده نيز كشف شد.

صادقی افزود: كارآگاهان پليس در تحقيقات خويش به فردي مظنون شدند، متهم در حالي كه ضبط خودرو و مقداري ابزار لازم براي سرقت همراه داشت، دستگير شد، برای نامبرده به اتهام زنا، آدم ربايي مقرون به آزار، تهديد با چاقو، رابطه نامشروع و سرقت قطعات خودرو پرونده قضايي تشكيل شد.

بررسي هاي پليس نشان مي داد كه متهم با تهديد دو دختربچه از جمله مقتول، آنها را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است، متهم با مواجه با ادله پليس ناچار زبان به اعتراف قتل فجیح خود گشود و صحنه جرم را بازسازي كرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دادگاه دوم كيفري استان با توجه به جهات مختلف پرونده، متهم را به دليل آدم ربايي، آسيب جسمي و حيثيتي به متهمان و سرقت مقرون به آزار به استناد مواد ۴۷ و ۶۲۱ قانون مجازات اسلامي به تحمل ۱۵ سال حبس تعزيزي محكوم كرد.

با توجه به اقرارهاي متهم در سرقت به استناد مواد ۴۷، ۶۵۲، ۶۵۶ و ۶۶۷ قانون و مجازات اسلامي و به لحاظ تعدد معنوي اتهام سرقت، متهم را به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مبلغ ۲۵ هزار ريال محكوم كرد.

صادقی نیارکی در پایان یادآور شد: متهم “م.ح” به جرم قتل عمد کودک شش ساله به قصاص و همچنین به استناد ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامي به ۹۹ ضربه شلاق تعزيري محكوم شد، به دنبال محاکمه و صدور حکم قصاص از سوی هیئت قضایی، متهم صبح امروز در زندان مركزي قزوين با حضور خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد.

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا