معرفی هوشمندهای سری جدید Xperia X سونی

موبنا، لیلا محمدنظامی – ” هیروکازو ایشیزوکا” با حضور در جمع اصحاب رسانه هدف از حضور در ایران را به‌اشتراک گذاشتن تازه‌ترین نو‌آوری‌ها دانست و گفت: تازه ترین مدل هایی که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کردیم و برای چنین پیشرفت‌های هوشمندانه‌ای چه جایی بهتر است از شهری پر جنب‌وجوش چون تهران و …

موبنا، لیلا محمدنظامی – ” هیروکازو ایشیزوکا” با حضور در جمع اصحاب رسانه هدف از حضور در ایران را به‌اشتراک گذاشتن تازه‌ترین نو‌آوری‌ها دانست و گفت: تازه ترین مدل هایی که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کردیم و برای چنین پیشرفت‌های هوشمندانه‌ای چه جایی بهتر است از شهری پر جنب‌وجوش چون تهران و مسلماً این امر در هیچ‌کجا بهتر از دستگاهی که دیگر نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم آشکار نمی شود، در تلفن هوشمند است.
موبایل
وی افزود: ما در Sony Mobile به هوشمندی در ارتباطات اشتیاق داریم به‌گونه‌ای که شما و من بتوانیم روی چیزهایی که واقعاً اهمیت دارند تمرکز کنیم، با کاراترین، خالص‌ترین و هوشمندترین شیوه با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، تا بتوانیم احساساتمان، منظورمان و تفکراتمان را به‌معنای واقعی به بهترین شیوهٔ انسانی ممکن به یکدیگر برسانیم.
Sony Mobile به خلق محصولات و خدماتی با قابلیت شخصی‌سازی و هوشمندی فزاینده ادامه می‌دهد تا به شما امکان انجام کارهای بیشتر و زیستن خلاقانه‌تر بدهد.
نیاز ضروری چنین چیزی اشتیاق ما به بهترین فناوری‌ها در این صنعت است.
محصولات و خدمات ما شما را به یکدیگر متصل می‌کنند و به بخشی ضروری و دوست‌داشتنی در زندگی شما بدل می‌شوند و ما از این طریق زندگی شما را غنا می‌بخشیم و در جامعه به‌طور معناداری مشارکت می‌کنیم.» و سرخوشی را افزایش می‌دهیم.
Sony Mobileدرست در راستای مأموریتش، پیشگام تولید تعدادی از نوآورانه‌ترین محصولات هوشمند شده است که گذشت زمان تأثیری بر کارایی آن‌ها ندارد.
ما علاوه بر طیف محصولات ممتازمان، فعالانه به توسعهٔ طیف فزاینده‌ای از فناوری‌های محصولات هوشمند ادامه می‌دهیم. دیدگاه ما در این مفهموم به‌کارگیری فناوری‌ها و کاربردهای هوشمند در زندگی کاربران به‌گونه‌ایست که ارزش‌افزوده‌ای به تجربیات روزمرهٔ‌شان بیافزاید.
ما می‌خواهیم Xperiaما به مصرف‌کنندگان کمک کند با شیوه‌هایی نزدیک‌تر، طبیعی‌تر و معنادارتری تعامل و ارتباط برقرار کنند.
سونی
ترجیحات، فعالیت‌ها و رفتارهای مصرف‌کنندگان را بفهمد و کارهایی را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند انجام دهند پیش‌بینی و درک کند تا بتوانند از چیزهای خوب زندگی بیشتر لذت ببرند و آن‌ها را بیشتر تجربه کنند.
تلفن‌های هوشمند راه خود را به هر کاری که می‌کنیم و هر دقیقه‌ای از زندگی‌مان باز کرده‌اند.
این کار ۸۵ بار در روز توسط هر مصرف‌کنندهٔ عادی انجام می‌شود.
برای افرادی که در کسب‌وکار از تلفنهایشان استفاده می‌کنند این تعداد بسیار بیشتر هم هست.
من خودم هر لحظه ایمیل‌هایم رو روی تلفن هوشمند Xperia خودم چک می‌کنم. از این رو تلفن هوشمند به بخشی ضروری در زندگی ما بدل شده است…. و در ارتباطاتمان هم.
ما بر این باوریم که این ارتباطات باید درست مانند گفتگوی امروز ما عادی وروان انجام شود.
ما تلفن‌های هوشمندمان را بسیار زیبا طراحی کرده‌ایم ولی زیبایی واقعی آن‌ها هوشمندی درونشان است.
گفته می‌شود چیزی که ما را از سایر موجودات زنده متمایز کرده است، هوشمندی ماست و نمود اصلی آن ارتباطات ماست و این همان‌جاییست که با چالش مواجه می‌شویم. چرا که به‌عنوان انسان شروع به برقراری ارتباطی فراتر از طیف صدایمان کرده‌ایم.
نه فقط چگونگی فرستادن قطعه‌های کوچک اطلاعاتِ قابل درک بلکه مفاهیمی با پیچیدگی فزاینده برای اطمینان از اینکه احساساتمان، مشکلاتمان و دیدگاه‌هایمان با شیوه‌ای کارا و …. درست حدس زدید، با شیوه‌ای هوشمندانه‌، به اشتراک گذاشته شوند.
ارتباطات، ارتباطات هوشمندانه، سفریست که مقصد آن در خودش است. بنابراین نیاز به نوآوری پایان ناپذیر دارد و به همین دلیل است که ما در Sony Mobile می‌کوشیم تا روز‌به‌روز نوآوری‌های جدید داشته باشیم… و هیچ‌گاه به عقب نگاه نمی‌کنیم!
همهٔ شما آمده‌اید تا طیف جدید محصولات Xperia ما را ببینید. محصولاتی که مظهر نوآوری‌هایی هستند که کیفیت و هوشمندی ارتباطات ما را ارتقا می‌دهند: فناوری‌های شگفت‌آور فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کننده، صدای فوق‌العاده، نرم‌افزاری فوق‌العادهٔ ما مانند Xperia Lounge و PS4™ Remote Play و همهٔ این قابلیت‌ها با در نظرداشتن نیاز کاربران ایجاد شده است. درست همان‌طور که آقای اسپاک چندین و چندبار در هر سفر پیشتازان فضا به سفر بعدی تکرار می‌کرد…. «شگفت‌انگیزه»…
و این دقیقاً در مورد طیف محصولاتXperia ما هم مصداق دارد که به‌معنای واقعی شگفت‌انگیزند!
ما دستگاه‌هایمان را با جان و دل می‌سازیم. می‌خواهیم شگفتی‌هایی در فناوری خلق کنیم و ارتباطات هوشمند با یکدیگر را بهبود ببخشیم.
Xperia راه‌حلی برای مرتبط کردن مردم است.
ما تلفن های هوشمند سری جدید Xperia X را معرفی کردیم و همین‌طور محصولات Xperia مفهومی و هوشمندی را که به همان شوه طراحی شده‌اند و جاهایی را تسخیر می‌کنند که تلفن‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند.
Xperia Ear،Xperia EYE،Xperia Projector و Xperia Agent این‌ها موارد بسیار هیجان‌انگیزی برای همهٔ ما هستند و بسیار خرسندم که اینجا حضور دارید و می‌توانیم این گام‌های بلند را که تغییری چشمگیر در شیوهٔ برقراری ارتباط ما، که ما را به دنیایی شادتر هدایت می‌کند، با شما به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا