کشف ۱۳۷ کیلو تریاک از بطری های نوشابه!

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی گفت: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط کریم، حین گشت زنی در جاده قدیم «تهران – ساوه» به یک دستگاه خودروی سنگین با دو نفر سرنشین مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند. وی افزود: مأموران انتظامی، خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق به کشف …

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی گفت: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط کریم، حین گشت زنی در جاده قدیم «تهران – ساوه» به یک دستگاه خودروی سنگین با دو نفر سرنشین مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی، خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق به کشف مواد مخدر که به صورت خیلی ماهرانه ای روی تاج خودرو تعبیه شده بود، شدند.

پاشاکی ادامه داد: مأموران این پلیس با هماهنگی قضائی، جاساز را شکافتند و موفق به کشف، ۱۳۷کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بطری های نوشابه جاساز شده بود، شدند و متهمان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم انتقال داده شدند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی، با اعتراف به جرم خود، مبنی بر این که مواد مخدر را در یکی از استان های جنوبی کشور بارگیری کردند و قصد انتقال آن به تهران را داشتند که با دقت عمل مأموران موفق نشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و پس از گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا