تلاش گوگل برای رفع مشکلات نکسوس ۵X

وی بیان می کند که مشکلات این تلفن همراه شامل عملکرد ضعیف و همراه با لگ، در کنار ایرادات مربوط به بلوتوث و Wi-Fi هستند. تلاش ادامه دار گوگل برای رفع مشکلات نکسوس ۵X هنوز مشخص نیست که گوگل تصمیم دارد بخشی از مشکلات این موبایل را رفع کرده یا همه آنها را مورد بررسی …

وی بیان می کند که مشکلات این تلفن همراه شامل عملکرد ضعیف و همراه با لگ، در کنار ایرادات مربوط به بلوتوث و Wi-Fi هستند.

تلاش ادامه دار گوگل برای رفع مشکلات نکسوس ۵X

هنوز مشخص نیست که گوگل تصمیم دارد بخشی از مشکلات این موبایل را رفع کرده یا همه آنها را مورد بررسی قرار داده و آنها را حذف کند. یکی دیگر از ایراداتی که کاربران فعال در انجمن Reddit به آن حساس شده اند، عملکرد ضعیف و همراه با باگ دوربین دستگاه است.

کاربران از این امر شکایت دارند که زمان باز کردن دوربین، گاهی اپ دوربین به مشکل خورده و کارکرد آن متوقف می شود. برخی دیگر اظهار داشته اند که باز شدن اپ دوربین، زمان بیش از اندازه ای می طلبد.

این شخص که از مدیران تیم توسعه نکسوس است، در انجمن مورد بحث خبر داده که همین امروز، بروز رسانی تازه ای برای نکسوس ۵ اکس منتشر می شود که سعی شده در آن برخی باگ ها رفع شوند.

وی می نویسد که لیستی از مشکلات بیان شده از سوی کاربران و بازخورد افراد را تهیه کرده و با تیم توسعه اندروید برای نکسوس، در حال بررسی آنها هستند. در بروز رسانی امروز برای نکسوس ۵X نیز، قرار است برخی از این ایرادات برطرف شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا