دیدار وصی آیت الله بهجت با سید حسن

در این دیدار آیت الله محفوظی به بیان حدیثی از امیرالمؤمنین پرداخت و اظهار داشت: علی(ع) انسان عاقل را از مستی مال، قدرت، علم، مدح و ثناء بر حذر می دارند و بر همین اساس قدرت و عناوین مختلف یک ابزار بازی در دست انسانهاست و ما باید بتوانیم در این میان خود را حفظ …

در این دیدار آیت الله محفوظی به بیان حدیثی از امیرالمؤمنین پرداخت و اظهار داشت: علی(ع) انسان عاقل را از مستی مال، قدرت، علم، مدح و ثناء بر حذر می دارند و بر همین اساس قدرت و عناوین مختلف یک ابزار بازی در دست انسانهاست و ما باید بتوانیم در این میان خود را حفظ کنیم و بدانیم تغییر و تقلب دنیا در دستان خداوند است.

دیدار وصی آیت الله بهجت با سید حسن

ایشان با آرزوی اینکه همه کارها صبغه الهی داشته باشد و از روی هوی حرکتی صورت نگیرد، از ردصلاحیت یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتقاد کرد و یادآور شد: همه باید در روز قیامت در خصوص اعمالشان پاسخگو باشند و این نکته را فراموش نکنند؛ مگر آنکه اعتقادی به این امور نداشته باشند.

حضور آیت الله محفوظی درخانه سید حسن خمینی: دعای من همیشه بدرقه راه شماست/ گاهی اوقات ابر سیاهی جلوی آفتاب را می گیرد

آیت الله محفوظی در همین زمینه با بیان اینکه گاهی اوقات ابر سیاهی جلوی آفتاب را می گیرد به همگان توصیه کردند: انذار علمای اخلاق مبنی بر محاسبه دائم نفس را باید جدی گرفت، چرا که دشمن در کمین است که بتواند از هر راهی ضربه بزند.

ایشان با اشاره به شخصیت بزرگ امام خمینی و بیان خاطراتی از دروس اخلاق ایشان گفت: باید ببینیم که اکنون آیا امام خمینی ها و آیت الله گلپایگانی ها در حوزه وجود دارند یا خیر؟

ایشان در پایان خطاب به یادگار امام گفت: دعای من همیشه بدرقه راه شماست.

در این دیدار که  سید علی خمینی نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از حمایت های ارزشمند این مرجع عالیقدر تقلید از بیت امام سپاسگزاری کرد و طول عمر و سلامتی ایشان را از خداوند مسألت کرد.

پیش از این آیت‌الله صافی گلپایگانی یکی دیگر از مراجع تقلید در منزل سید حسن خمینی حضور پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا