مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر

ساعت ١١:١٢ سه‌شنبه وقتی ماموران آتش‌نشانی درجریان ریزش یک قبر در منطقه یافت‌آباد قرار گرفتند، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌٨٨ و گروه امدادونجات ٥، راهی محل حادثه در منطقه یافت‌آباد، بلوارالغدیر شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که خانواده‌ای به اتفاق اقوام خود درمحل گلزار شهدای یافت‌آباد درحال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت …

ساعت ١١:١٢ سه‌شنبه وقتی ماموران آتش‌نشانی درجریان ریزش یک قبر در منطقه یافت‌آباد قرار گرفتند، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌٨٨ و گروه امدادونجات ٥، راهی محل حادثه در منطقه یافت‌آباد، بلوارالغدیر شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خانواده‌ای به اتفاق اقوام خود درمحل گلزار شهدای یافت‌آباد درحال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه‌های قبر، ناگهان دیواره‌های قبر فرو ریخت. به دنبال این حادثه یکی از بستگان متوفی که زنی ٧٠ساله‌ای بود، داخل قبر و زیر خروارها خاک مدفون شد.

آتش‌نشانان بی‌درنگ تلاش‌های خود را برای بیرون آوردن پیرزن گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی عملیات ایمن‌سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند و سپس با آواربرداری موفق شدند این زن را بیرون آورند و برای مداوا دراختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه به سرعت مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند و تحقیقات بیشتر درمورد علت ریزش آوار هم‌اکنون توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال انجام است.

درحالی‌که تصور می‌شد این زن زنده مانده است اما ساعت ٥ بعدازظهر روز سه‌شنبه خبر مرگ زن ٧٠ساله به ماموران کلانتری ١٥١ یافت‌آباد گزارش شد. با اعلام این خبر بازپرس مدیر روستا کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت درجریان این حادثه قرار گرفت. تحقیقات تیم قضائی آغاز شد.
تحقیقات نشان می‌داد این پیرزن از زیر خروارها خاک ازسوی ماموران آتش‌نشانی نجات پیدا کرده اما به خاطر شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

او برای مراسم تدفین برادرش به گلزار شهدای یافت‌آباد رفته بود که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه‌های قبر، در داخل قبر افتاد و زیر خاک مدفون ‌شد. محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی تهران، دستور تحقیقات بیشتر در رابطه با علت این حادثه را صادر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا