جدیدترین آمار نسخه‌های اندروید: سهم مارشمالو ۲.۳ درصد

موبنا- در درصد‌های تازه‌ای که منتشر شده، نسخه‌ی مارشمالو توانسته به ۲.۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی راه پیدا کند.  اندروید مارشمالو، نسخه‌ی ششم، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید است که با عرضه‌ی دستگاه‌های بیشتری مبتنی بر این سیستم‌عامل در حال افزایش قلمرو خود است. در این آمار مشخص است که اندروید لالی‌پاپ پراستفاده‌ترین نسخه از …

موبنا- در درصد‌های تازه‌ای که منتشر شده، نسخه‌ی مارشمالو توانسته به ۲.۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی راه پیدا کند.

 اندروید مارشمالو، نسخه‌ی ششم، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید است که با عرضه‌ی دستگاه‌های بیشتری مبتنی بر این سیستم‌عامل در حال افزایش قلمرو خود است. در این آمار مشخص است که اندروید لالی‌پاپ پراستفاده‌ترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل است. این نسخه که در واقع همان نسخه‌ی پنجم اندروید به شمار می‌رود، توانسته ۳۶.۱ درصد از دستگاه‌های اندرویدی را در برگیرد. تا همین چند ماه پیش نسخه‌ی کیت‌کت (نسخه‌ی چهارم اندروید) درصد بالاتری را در این آمار و ارقام نسبت به لالی‌پاپ داشت؛ اما آمار جدید نشان می‌دهد دستگاه‌های اندرویدی به سمت نسخه‌های جدیدتر اندروید و دریافت آنها حرکت می‌کنند.

اندروید آبنبات پاستیلی هنوز ۲۲.۳ درصد از بازار دستگاه‌های اندرویدی‌ را محکم در دست گرفته، اما نسبت به همین ماه قبل ۱.۶ درصد از تسلط آن کاسته شده است. اندروید بستنی نانی و شیرینی زنجفیلی نیز همچنان به ترتیب ۲.۳ و ۲.۶ درصد را در اختیار دارند.

گوگل گفته که این آمار در دوره‌ای ۷ روزه ثبت شده‌اند. نظر شما درباره‌ی اینآمار و ارقام جدید درصد نسخه‌های اندروید چیست؟ آیا دستگاه شما اندروید مارشمالو را دریافت کرده است؟

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا