تعمیر گلکسی اس ۷ مشکل تر از نسل قبل شده است

موبنا- از زمانی که سامسونگ به فکر طراحی زیبای دستگاه‌های خود بوده و قابلیت‌هایی از جمله باتری قابل تعویض یا بدنه‌ی پلاستیکی را حذف کرد، قابلیت تعمیر پذیری گوشی‌های خود را نیز فراموش کرد. در گلکسی اس ۷ تعمیر گوشی‌های گلکسی سامسونگ بیش از هر زمان دشوارتر شده است. تیم iFixIt، گوشی گلکسی اس ۷ …

موبنا- از زمانی که سامسونگ به فکر طراحی زیبای دستگاه‌های خود بوده و قابلیت‌هایی از جمله باتری قابل تعویض یا بدنه‌ی پلاستیکی را حذف کرد، قابلیت تعمیر پذیری گوشی‌های خود را نیز فراموش کرد. در گلکسی اس ۷ تعمیر گوشی‌های گلکسی سامسونگ بیش از هر زمان دشوارتر شده است. تیم iFixIt، گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ را کالبد شکافی کرده و امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ را به آن داده است.

گوشی‌های گلکسی نسل‌های پیشین یعنی گلکسی اس ۶ امتیاز تعمیر پذیری ۴ از ۱۰، گلکسی اس ۵ امتیاز ۵ از ۱۰، گلکسی اس ۴ امتیاز ۸ از ۱۰ را دریافت کرده بودند. با مقایسه‌ی امتیازها می‌توان دریافت که گوشی‌های گلکسی بیش از هر زمان سخت‌تر تعمیر می‌شوند.

تعمیر گلکسی اس ۷

البته این کالبد شکافی نتایج خوبی را نیز دربر داشت؛ اجزای گوشی گلکسی اس ۷ نسبت به گلکسی اس ۶ راحت‌تر جدا شده و به فریم مرکزی متصل نیستند. البته قسمت دشوار هم در ابتدای کار است، یعنی زمانی که گوشی باز می‌شود. تنها راه برای باز کردن و دستیابی به اجزای این گوشی، جدا کردن شیشه پشتی است که برای این کار هم نیاز به گرما خواهید داشت! با این اوصاف بهتر است به جای تعمیر گوشی خود، به فکر گارانتی و بیمه کردن آن باشید.

منبع:زومیت|نویسنده:سمیه حسین پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا