IDC: تبلت های هیبریدی جایگزین تبلت ها و کامپیوتر‌های شخصی می شوند

موبنا- IDC گزارش جدیدی منتشر و در آن مواردی را مطرح کرده است. در این گزارش آمده: فروش تعداد تبلت‌ها برای امسال تا ۵.۹ درصد کاهش خواهد داشت و به ۱۹۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. اما ظاهرا تبلت‌هایی هیبریدی که همراه با کیبورد ارائه می‌شوند اما قابلیت جدا شدن دارند، مانند سرفیس پرو و آیپد …

موبنا- IDC گزارش جدیدی منتشر و در آن مواردی را مطرح کرده است. در این گزارش آمده: فروش تعداد تبلت‌ها برای امسال تا ۵.۹ درصد کاهش خواهد داشت و به ۱۹۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. اما ظاهرا تبلت‌هایی هیبریدی که همراه با کیبورد ارائه می‌شوند اما قابلیت جدا شدن دارند، مانند سرفیس پرو و آیپد پرو آینده روشنی پیش رو دارند.

گروه تبلت‌های هیبریدی که تبلت‌ها را با پی‌سی‌‌ها ترکیب کرده‌اند انتظار رشدی تا ۱۶.۶ میلیون واحد فروش در سال ۲۰۱۵ و تا ۶۳.۸ میلیون تا ۲۰۲۰ از آن‌ها داریم.

IDC

مایکروسافت بازار تبلت‌های اندرویدی بزرگ‌تر از ۹ اینچ را از تبلت‌های اندرویدی خواهد گرفت. IDC همچنین پیش‌بینی کرده که سهم تبلت‌های iOS هیبریدی از ۲۸.۵ درصد امسال تا ۷.۳ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا خواهد کرد. در واقع رشد تبلت‌های اندرویدی تا ۵ سال آینده در حدود ۱۸ درصد خواهد بود، در حالی که تبلت‌های ویندوزی از ۵۳.۳ درصد تا ۷۴.۶ درصد رشد می‌کنند.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا