گوشی‌های سری X سونی در ایران معرفی شدند

موبنا- در این مراسم هیروکازو ایشیزوکا مدیرعامل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای سونی موبایل و نجیب زاهد مدیرعامل سونی در ایران حضور داشتند. گوشی‌های سری X سونی سوم اسفندماه در نمایشگاه MWC2016 رونمایی شدند. سونی موبایل دیروز در مراسمی با حضور خبرنگاران گوشی‌های سری X خود را در ایران معرفی کرد. این مراسم با حضور مدیرعامل …

موبنا- در این مراسم هیروکازو ایشیزوکا مدیرعامل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای سونی موبایل و نجیب زاهد مدیرعامل سونی در ایران حضور داشتند. گوشی‌های سری X سونی سوم اسفندماه در نمایشگاه MWC2016 رونمایی شدند.

سونی موبایل دیروز در مراسمی با حضور خبرنگاران گوشی‌های سری X خود را در ایران معرفی کرد. این مراسم با حضور مدیرعامل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای سونی موبایل برگزار شد.

هیروکازو ایشیزوکا مدیرعامل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای سونی موبایل با اشاره به هدف‌های سونی در بازار جهانی و خاورمیانه اعلام کرد: «ما می‌خواهیم اکسپریا به مصرف‌کنندگان کمک کند تا با به صورت نزدیک‌تر و طبیعی‌تر ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر اولویت‌ها، فعالیت‌ها و رفتارهای کاربران را متوجه شده و کارهایی را که می‌خواهند انجام دهند پیش‌بینی و درک کند تا بتوانند از  زندگی بیشتر لذت ببرند.»

مدیرعامل جدید خاورمیانه و شمال آفریقای سونی موبایل در بخش دیگر از سخنان خود به محصولات جدید سونی که در نمایشگاه رونمایی شد اشاره گرد و گفت: «به غیر از گوشی‌های سری جدید X که معرفی شدند، Xperia Ear, Xperia EYE, Xperia Projector و Xperia Agent برای ما بسیار هیجان انگیز هستند و بسیار خرسندیم که می‌توانیم این گام‌های بلند را که تغییری چشمگیر در شیوه‌ی برقراری ارتباط ما ایجاد کرده و ما را به دنیایی شادتر هدایت می‌کند را به شما ارائه کنیم.»

هیروکازو ایشیزوکا

به گفته هیروکازو ایشیزوکا، فناوری‌های شگفت‌آور فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کننده، صدای فوق‌العاده، نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ی ما مانند Xperia Lounge و PS4™ Remote Play با در نظرداشتن نیاز کاربران ایجاد شده است. او افزود که ما دستگاه‌هایمان را با جان و دل می‌سازیم و می‌خواهیم شگفتی‌هایی در فناوری خلق کنیم و ارتباطات هوشمند با یکدیگر را بهبود ببخشیم.

در ادامه‌ی مراسم بنیامین یزدانی – مسئول آموزش سونی موبایل ایران به معرفی گوشی‌های X و XA پرداخت. گوشی‌ X دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسل  و دوربین جلو یا ثانویه ۱۳ مگاپیکسل دارد. سونی در طراحی گوشی‌های سری X روی دوربین تمرکز خاصی دارد و سعی دارد بهترین تجربه‌ي عکاسی را به کاربران خود ارائه دهد. تلفن هوشمند X سونی از اندروید مارشمالو بهره می‌برد و نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با پنل IPS دارد. باتری این گوشی می‌تواند تا دو روز بدون اتصال به شارژر انرژی تلفن هوشمند را تامین کند. سونی در این گوشی از قابلیت شارژ سریع بهره برده است تا کاربر بتواند با ۱۰ دقیقه شارژ کردن گوشی، ۵ ساعت و نیم ساعت مکالمه کند. پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ شش هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 510 در گوشی XPERIA X سونی بکار رفته است.

اکسپریا X

گوشی XA هم از نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD بهره می‌برد و سیستم عاملش اندروید مارشمالو است. این گوشی از دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو استفاده می‌کند. این گوشی حافظه رم ۲ گیگابایتی دارد. به گفته مسئول آموزش سونی موبایل ایران این تلفن هوشمند یک گوشی سوپر میان رده است که مشخصاتی بین میان‌رده‌ها و پرچمداران دارد.

اکسپریا X

سونی در گوشی‌های سری X حود از قابلیت فوکوس سریع و با قابلیت دنبال کردن اشیاء استفاده کرده است. سونی دو گوشی X و XA را در رنگ‌های مشکی، سفید، لایم گلد و رزگلد ارائه به بازار ارائه کند.

بنیامین یزدانی در بخش دیگر سخنان خود به هندزفری Xperia Ear اشاره کرد که می‌تواند زندگی کاربران را راحت‌تر کند و کاربران بتوانند همه کارهای خود را با آن انجام دهد. این هندزفری بسیار کوچک و سبک است.

اکسپریا X

منبع:زومیت|نویسنده:حامد قاسمی نراقی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا