یک تبهکار قدیمی ازدواج غیرقانونی جاری میکرد

موبنا – احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر سوءاستفاده از موقعیت یکی از دفاتر ازدواج و اجرای ازدواج دائم و موقت برای اتباع خارجی و ایرانی، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و با بررسی‌های صورت گرفته صحت آن تأیید شد. وی گفت: مسئول این …

موبنا – احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر سوءاستفاده از موقعیت یکی از دفاتر ازدواج و اجرای ازدواج دائم و موقت برای اتباع خارجی و ایرانی، بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و با بررسی‌های صورت گرفته صحت آن تأیید شد.

وی گفت: مسئول این دفتر با دو سابقه کیفری و با به‌کارگیری یک خانم منشی و سوءاستفاده از موقعیت ملک که قبلاً متعلق به دفتر ازدواج بوده اقدام به اجرای صیغه دائم و موقت می‌کرد.

سرهنگ کرمی افزود: با دستور قضایی محل دفتر که فاقد هرگونه تابلو و مجوز قانونی از مراجع مسئول بوده بازرسی و مشاهده شد در گوشه‌ای از آن سفره عقدی چیده شده و تعداد زیادی دفترچه عقد انقطاعی و دائم به همراه شناسنامه و مدارک هویتی افراد مختلف و دفتر ثبت وقایع ازدواج، مهرهای برجسته دفتر ازدواج، برگه‌های سفید ممهور به مهر برجسته و ژلاتینی، برگه‌های آزمایش اعتیاد و… کشف شد.

وی گفت: در همان لحظه گروهی زن و مرد که در انتظار مرد شیاد برای جاری شدن صیغه عقد بودند نیز در محل دفتر حضور داشتند و پس از دقایقی وی در دفتر حاضر و دستگیر و روانه زندان شد.

 منبع: جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا