دزدان داعش‌ نما در جنوب تهران دستگیر شدند

موبنا – ِاوایل اسفند امسال مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی داسرای ویژه سرقت تهران از پنج مرد به اتهام سرقت پول و گوشی تلفن همراهش شکایت کرد. او گفت: در یکی از محله‌های شمالی تهران به صورت پیاده به خانه می‌رفتم که پنج مرد جوان که تعدادی از آنها با پارچه‌هایی صورتشان را …

موبنا – ِاوایل اسفند امسال مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی داسرای ویژه سرقت تهران از پنج مرد به اتهام سرقت پول و گوشی تلفن همراهش شکایت کرد.

او گفت: در یکی از محله‌های شمالی تهران به صورت پیاده به خانه می‌رفتم که پنج مرد جوان که تعدادی از آنها با پارچه‌هایی صورتشان را پوشانده بودند، راهم را سد کرده و مرا زیر مشت و لگد خود گرفته و با چاقو مجروح کردند.

وی گفت: مردان مهاجم مدام تکرار می‌کردند«ما داعشی هستیم» آنها مرا به مرگ تهدید کرده و با سرقت پول و گوشی تلفن همراهم دوباره کتکم زدند؛ به طوری که بی‌هوش شدم.

همزمان با شکایت این مرد، بازپرس غریب احمدزاده، دستور ویژه‌ای را برای دستگیری اعضای این باند صادر کرد.

در حالی که پلیس در جست‌وجوی سارقان فراری بود، هشت زن و مرد دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی تهران از اعضای باندی که اموالشان را سرقت کرده بودند، شکایت کردند.

با تحقیق از این افراد مشخص شد آنها همگی ساکن محله‌های شمالی تهران بوده‌اند که در دام باند سارقان داعشی گرفتار شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند. یکی از مالباختگان توانسته بود چهره سرکرده این باند را ببیند که با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای، هویت او شناسایی شد.

متهم دو روز پیش در پاتوقش در جنوب تهران دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد با همدستی چهار نفر دیگر به سبک داعشی‌ها از زنان و مردان شمال شهر تهران پول، طلا و گوشی تلفن همراهشان را دزدیده‌اند.

تحقیقات از او نشان می‌داد همگی بیکار بوده و نقشه این سرقت‌ها را در یک قهوه‌خانه در جنوب شهر طراحی و با تهیه افشانه و سلاح سرد آن را اجرا کرده‌اند. تحقیق از این متهم در حالی ادامه دارد که پلیس در جست‌وجوی دیگر اعضای فراری این باند است.

 منبع:جام جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا