روش متفاوت برای سرقت خودروهای مدل بالا

موبنا – ِاعضای این باند اقدامات مجرمانه خود را با سرقت خودروهای مدل بالا از مردان با روش بی‌هوشی آغاز کردند، اما با قتل یکی از قربانیان پرونده، دزدان دستگیر شدند. تحقیقات جنایی از ۲۷ شهریور سال ۹۱ و در پی کشف جسد پتو پیچ مردی در یک خودروی نیسان آغاز شد. ماموران با حضور …

موبنا – ِاعضای این باند اقدامات مجرمانه خود را با سرقت خودروهای مدل بالا از مردان با روش بی‌هوشی آغاز کردند، اما با قتل یکی از قربانیان پرونده، دزدان دستگیر شدند.

تحقیقات جنایی از ۲۷ شهریور سال ۹۱ و در پی کشف جسد پتو پیچ مردی در یک خودروی نیسان آغاز شد. ماموران با حضور در محل و تحقیقات مقدماتی هویت مقتول را شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد خودروی پرادوی مقتول سرقت شده است. همچنین طی دو مرحله از کارت بانکی مرد میانسال برداشت شده بود.

با ردیابی برداشت‌ها، ماموران زنی به نام نرگس را همراه پسرش شاهین دستگیر کردند. آنها ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شده، اما در ادامه راز سرقت‌های سریالی خود و قتل مرد میانسال را فاش کردند.

شاهین به ماموران گفت: نرگس به عنوان طعمه در خیابان سوار خودروهای مدل بالا می‌شد و با راننده‌ها طرح دوستی می‌ریخت. من و شوهر صیغه‌ای نرگس به نام غلام با موتور خودرو را تعقیب می‌کردیم. بعد از طی مسافتی نرگس از راننده می‌خواست مقابل پارکی توقف کند و پس از رفتن به داخل پارک، با دادن آبمیوه مسموم به راننده، او را بی‌هوش می‌کرد. بعد هم راننده و خودرو را می‌دزدیدم. غلام، خودروهای سرقتی را به سیستان و بلوچستان می‌برد و به یک قاچاقچی به قیمت صد میلیون تومان می‌فروخت.

در این مدت ما طعمه را بی‌هوش در خانه زندانی می‌کردیم. وقتی غلام به تهران بازمی‌گشت، راننده را در محلی خلوت رها می‌کردیم. نرگس به مقتول بیش از حد مجاز داروی بی‌هوشی داد و باعث مرگ او شد.

در ادامه غلام و خریداران خودروهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در ادامه تحقیقات به سرقت پنج خودروی مدل بالا به این روش اعتراف کردند.

محاکمه متهمان

با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز متهمان برای رسیدگی به اتهام قتل به ریاست قاضی مقدم زهرا پای میز محاکمه قرار گرفتند.

براساس کیفرخواست، نرگس متهم به مباشرت در قتل و مشارکت در آدم‌ربایی و سرقت و شاهین و غلام نیز متهم به مشارکت در سرقت و آدم‌ ربایی و معاونت در قتل هستند.

در جلسه دیروز پسر مقتول در شکایتش گفت: هر سه متهم در قتل پدرم نقش داشتند و برای آنها تقاضای قصاص دارم.

سپس نرگس در جایگاه قرار گرفت و گفت: من مرتکب قتل نشدم. غلام او را کشت. همسرم وقتی خودروی مقتول را فروخت و به تهران بازگشت، هنوز مرد راننده زنده بود. غلام به مرد میانسال داروی بی‌هوشی داد و باعث مرگش شد. او بعد از قتل با شاهین خودروی نیسانی را دزدیده و جسد را با آن به خیابان برده و رها کردند.

در ادامه غلام در دفاع از خود گفت: نرگس دروغ می‌گوید. من وقتی به خانه آمدم مرد میانسال جان باخته بود. در قتل و سرقت‌ها نقشی نداشتم و فقط خودروهای سرقتی را برای فروش به سیستان می‌بردم.شاهین قرص‌های بی‌هوشی را تهیه می‌کرد و به نرگس می‌داد و با هم سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

شاهین هم اتهامش را رد کرد و گفت: وقتی مرد راننده مرد، من و غلام جسد او را انتقال دادیم. حرف‌های نرگس و غلام درست نیست و نقشی در ماجرا ندارم.

 منبع: جام جم آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا