هدست واقعیت مجازی آمازون هم در راه است

موبنا – به گزارش دیجیتال ترندز، آمازون از برنامه ریزی برای استخدام یک متخصص برجسته نرم افزار که در زمینه واقعیت مجازی صاحب نظر باشد خبر داده و همین امر موجب شده تا سایت های خبری از قصد آمازون برای فعالیت در حوزه واقعیت مجازی مطمئن شوند. بر اساس اخبار منتشر شده آمازون در حال …

موبنا – به گزارش دیجیتال ترندز، آمازون از برنامه ریزی برای استخدام یک متخصص برجسته نرم افزار که در زمینه واقعیت مجازی صاحب نظر باشد خبر داده و همین امر موجب شده تا سایت های خبری از قصد آمازون برای فعالیت در حوزه واقعیت مجازی مطمئن شوند.

بر اساس اخبار منتشر شده آمازون در حال برنامه ریزی به منظور افزودن امکاناتی متنوع و جالب به پلاتفورم واقعیت مجازی خود است و برنامه هایی نیز برای مشاهده فیلم و اجرای بازی از طریق آن به اجرا درخواهد آورد. همچنین گفته می شود دسترسی به سرویس ویدیویی پرایم آمازون به صورت ۳۶۰ درجه از این طریق ممکن خواهد بود.

در توضیح موقعیت شغل جدیدی که آمازون پیشنهاد داده، آمده است: آینده محدود به تجارب دو بعدی نخواهد بود و ما پلاتفورمی سه بعدی برای آمازون طراحی خواهیم کرد که بر محصولات چندرسانه ای رقیب مانند نتفلیکس و هولو برتری خواهد داشت. آمازون اطلاعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا