مروری بر حاشیه های تلویزیون

دوشنبه شب عادل فردوسی پور در برنامه نود و قسمتی که سایت نود را مرور می کرد، بخشی را نیز به مسابقه «سه ستاره» اختصاص داد و از مخاطبان میلیونی برنامه اش خواست به او رای بدهند. فردوسی پور که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با رامبد جوان دارد، با گفتن این جمله برای خودش …

دوشنبه شب عادل فردوسی پور در برنامه نود و قسمتی که سایت نود را مرور می کرد، بخشی را نیز به مسابقه «سه ستاره» اختصاص داد و از مخاطبان میلیونی برنامه اش خواست به او رای بدهند. فردوسی پور که در حال حاضر رقابت تنگاتنگی با رامبد جوان دارد، با گفتن این جمله برای خودش تبلیغات کرد: «اگه از من خوشتون می آید یا حتی از من بدتان نمی آید! در بخش بهترین مجری به من رای بدهید.»

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در ادامه همین قسمت او در مورد بخش ورزش و سرگرمی مسابقه سه ستاره که برنامه نود جزو کاندیداهای آن هست هم درخواست رای کرد و بعد هم با نشان دادن تصاویر محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه نود و برنامه فوتبال ۱۲۰ از مخاطبان نود خواست به آن ها هم رای بدهند تا دار و دسته نودی ها از این مسابقه دست پر بیرون بیایند. در آخر این بخش هم با این جمله کار تبلیغات را به اتمام رساند: «اگر به ما رای بدهید، در آخر سال به ما خیلی انگیزه می دهید.»


وقتی عادل قلدر شد

درخواست رای دادن از مخاطبان برنامه تنها نکته برنامه نود این هفته نبود، یکی دیگر از نکات جالب توجه برنامه نود مربوط به گفت و گوی عادل فردوسی پور با روزبه چشمی بازیکن جوان استقلال بود. در این گفت و گو تا دقایق پایانی هیچ اتفاق غیرمنتظره ای نیفتاد تا این که چشمی خواست از سامانه «۳۰۹۰» سامانه پیامکی استقلال شرکت کند و هواداران را ترغیب کنند که از آن استفاده کنند، اما تا نام این سامانه را آورد، عادل حرف های او را قطع کرد و با گفتن این که «کار تبلیغاتی نکن چون به اندازه کافی در برنامه های دیگر تبلیغ می کنند.» اجازه نداد که بازیکن استقلال حرف هایش را تمام کند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

این درحالی است که وقتی سیدمهدی رحمتی مهمان برنامه نود بود، راجع به این سامانه به راحتی حرف زد و عادل هیچ تذکری به او نداد اما این رفتار عجیب و غریبش با چشمی طوری بود که انگار ماجرای رحمتی را هم سر بازیکن جوان استقلال تلافی کرده است!


بامزه بازی های آقای دارو

دو شب پیش برنامه سه ستاره مربوط به انتخاب بهترین خواننده تتیراژ سریال ها و برنامه های تلویزیونی سال ۹۴ بود. مثل دیگر شب ها چند تا از کاندیداهای این مسابقه در استودیو و کنار احساس علیخانی حضور داشتند و تلاش می کردند که برای خوشان رای جمع کنند؛ اما جالب ترین مهمان برنامه مربوط به خوانندگان، مهدی یغمایی بود. کسی که این شب ها با حضورش در برنامه شب کوک و داوری در آن مسابقه به چهره محبوب بینندگان شبکه نسیم تبدیل شده.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

یغمایی که به خاطر خواندن تیتراژ برنامه شب کوک جزو گزینه های انتخاب بهترین موسیقی تیتراژ بود، با جنب و جوش فراوان و خوشمزه بازی های خاص خودش در سه ستاره برای خودش خیلی خوب تبلیغ کرد و در حالی که به نظر می رسید جزو نفرات پایانی لیست انتخاب ها باشد، به خاطر شوخی های گاه و بیگاهش توانست به رده سوم این مسابقه برسد. البته بخش اجرای زنده یغمایی هم در این رتبه او بی تاثیر نبود و خیلی خوب از پس این بخش برآمد.


کپی روی کپی

طرفداران برنامه دید در شب حتما با تیتراژ آن آشنایی دارند، تیتراژی که با سر هم کردن یک دوربین حرفه ای آغاز می شود و بعد صفحه مانیتور دوربین را می بینیم که عکس های رشیدپور یکی پس از دیگری در آن به نمایش در می آید؛ اما نکته ای که باعث شد باز هم یاد آن تیتراژ بیفتیم، تماشای کامل برنامه سینمایش بود که پیش از این از آن غافل بودیم.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

نکته جالب سینمایش دو روز پیش این بود که در بخش پیشخوان خبر آن دقیقا از همین ایده استفاده شده بود و فقط به جای تصاویر رشیدپور چهره های اهالی سینمایی در صفحه مانیتور دوربین قرار می گرفت و اخبار مربوط به آن ها به صورت نریشن پخش می شد. البته پی گیری ما نشان داد که قبل از شروع برنامه دید در شب، این بروبچه های سینمایش بودند که از این ایده تکراری (که احتمال دارد آن هم کپی از یک نمونه خارجی باشد) استفاده کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا