عرضه اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰

اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ عرضه شد برنامه‌ی اینستاگرام سرانجام برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنند، عرضه شد. البته فعلا نسخه‌ی آزمایشی این برنامه منتشر شده و در حالی که با مشکلاتی همراه است، تجربهی قابل قبولی را به کاربران منتقل می‌کند. در توضیحات این برنامه گفته شده:” با تشکر …

اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ عرضه شد

برنامه‌ی اینستاگرام سرانجام برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنند، عرضه شد. البته فعلا نسخه‌ی آزمایشی این برنامه منتشر شده و در حالی که با مشکلاتی همراه است، تجربهی قابل قبولی را به کاربران منتقل می‌کند.

در توضیحات این برنامه گفته شده:” با تشکر از اینکه نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل را روی گوشی خود نصب کرده‌اید و از آن استفاده می‌کنید. با ارائه‌ی بازخوردهای خودتان می‌توانید ما را به بهبود این برنامه کمک کنید.” در حالی که می‌توانید به شکل خوبی با این نرم‌افزار کار کنید، برخی کاربران با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند. به طور مثال در زمان ورود با اکانت فیسبوک یا به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی برنامه از کار می‌افتد.

اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ عرضه شد

سایت Windows Central هم گفته که این برنامه با مشکلات کوچکی همراه است و برخی کاربران در زمان ویرایش تصاویر با مشکل مواجه می‌شوند. البته از آنجایی که این برنامه در حالت آزمایشی قرار دارد، وجود چنین مشکلاتی طبیعی به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید این برنامه را روی گوشی ویندوز ۱۰ موبایل خودتان نصب کنید، باید به آزمایشی بودن آن توجه کنید. به احتمال زیاد به‌زودی نسخه‌های جدیدتر این نرم‌افزار برای گوشی‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا