تهران همچنان پيشتاز در تراكنش‌هاي بانكي

موبنا – بيش از ۹۰درصد از مبلغ تراكنش‌هاي خريد موبايل، ۹۸درصد مبلغ تراكنش پرداخت قبض و شارژ موبايل، ۳۲درصد مبلغ تراكنش خريد پايانه‌هاي فروش و ۴۳درصد مبلغ تراكنش پرداخت قبض و شارژ پايانه‌هاي فروش، ۵۶درصد مبلغ خريد تراكنش اينترنتي و ۹۹درصد مبلغ پرداخت قبض و شارژ اينترنتي در سراسر كشور مربوط به تهران بوده است. …

موبنا – بيش از ۹۰درصد از مبلغ تراكنش‌هاي خريد موبايل، ۹۸درصد مبلغ تراكنش پرداخت قبض و شارژ موبايل، ۳۲درصد مبلغ تراكنش خريد پايانه‌هاي فروش و ۴۳درصد مبلغ تراكنش پرداخت قبض و شارژ پايانه‌هاي فروش، ۵۶درصد مبلغ خريد تراكنش اينترنتي و ۹۹درصد مبلغ پرداخت قبض و شارژ اينترنتي در سراسر كشور مربوط به تهران بوده است.

از مبلغ ۹۱۴هزار و ۴۰۴ميليارد و ۵۴۶ ميليون تومان مبلغ تراكنش ۱۱ ماهه كل كشور نيز سهم تهران با رقم ۳۱۰ هزار و ۴۶۸ميليارد و ۸۲۸ ميليون تومان معادل ۳۴درصد كل مبلغ تراكنش‌هاي كشور بوده است. سهم استان‌هاي كشور نيز با رقم ۶۰۳هزار و ۹۳۵ميليارد و ۷۱۸ميليون تومان معادل ۶۶درصد كل مبلغ تراكنش‌هاي كشور است. به عبارت ديگر، در ۱۱ ماهه اول سال ۹۴ ‌سهم تهران به تنهايي يك‌سوم كل مبلغ تراكنش‌هاي كشور بوده است.

در استان‌هاي كشور، پايانه‌هاي فروش همچنان بيشترين مراجعه را از سوي مردم دارند و پديده تراكنش‌هاي همراه بانك و موبايل‌ها و اينترنت عمدتا متعلق به تهران است و هنوز در شهرستان‌ها توسعه نيافته است. جدول اين گزارش به خوبي سهم تهران و ساير استان‌ها از مبلغ تراكنش‌ها را در سراسر كشور نشان مي‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا