اپلیکیشن‌های سازمانی گوگل در تبلت سازمانی اپل

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این نسخه به‌روز شده در فروشگاه اینترنتی App Store ارایه شده است که البته با تاخیر فراوان، ماه‌ها پس از ورود iPad Pro به دست کاربران اپل می‌رسد. این تبلت بزرگ نخستین بار نوامبر گذشته وارد بازار جهانی شد. نسخه به‌روز شده اپلیکیشن‌های مذکور سیستم شمارش کلمات شامل می‌شود …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این نسخه به‌روز شده در فروشگاه اینترنتی App Store ارایه شده است که البته با تاخیر فراوان، ماه‌ها پس از ورود iPad Pro به دست کاربران اپل می‌رسد. این تبلت بزرگ نخستین بار نوامبر گذشته وارد بازار جهانی شد.

نسخه به‌روز شده اپلیکیشن‌های مذکور سیستم شمارش کلمات شامل می‌شود و البته حفره‌های امنیتی هم در آنها برطرف شده است. این به‌روزرسانی در حالی انجام شده است که گوگل اوایل ماه جاری چندین حفره امنیتی در اپلیکیشن YouTube را برطرف کرد.

از جمله قابلیت‌هایی که در این به‌روزرسانی به آن توجه نشده Split View بوده است. سیستم Split View یکی از قابلیت‌های اصلی رایانه لوحی iPad Pro محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد صفحه‌نمایش را به دو قسمت تقسیم کنند تا در آن واحد دو فعالیت مجزا انجام دهند.

شرکت گوگل همواره تلاش کرده است ابزارهای کاربردی خود را با بهترین قابلیت‌ها در سیستم عامل iOS ارایه کند و در این زمینه همکاری‌های گسترده‌ای را با گروه‌های توسعه اپلیکیشن‌های مخصوص iOS انجام می‌دهد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا